۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۶۰۴
دقایقی پیش آغاز شد؛

نشست علمی تاثیر آراء معرفتی متفکران اسلامی بر تفکر غرب

خبرگزاری رسا: نشست علمی تاثیر آرائه معرفتی متفکران اسلامی بر تفکر غرب به همت گروه معرفت شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود
نشست علمي«تاثير آراء معرفتي متفكران اسلامي بر تفكر غرب»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی «تاثیر آراء معرفتی متفکران اسلامی بر تفکر غرب» از دقایقی قبل در تالار اجتماعات علامه جعفری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آغاز شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار داشت: اموری که متعلق معرفت قرار می‌گیرد دارای سرشت یکسان و واحدی نیستند و در حقیقت ما در فرآیند تکون معرفت می‌خواهیم بگوییم علاوه بر فاعل شناسان و شناخت‌گر، خصوصیات شناختی هم در فرآیند تکون نقش آفرینی می‌کند.

لازم به ذکر است در این نشست علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین رشاد، دکتر حسن کلباسی اشتری استاد دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر ابراهیم موسوی عضو هئیت علمی دانشگاه مفید، دکتر علی کرباسی زاده عضو هئیت علمی دانشگاه اصفهان و دادجو استاد دانشگاه سخنرانی می‌کنند.

شایان ذکر است نشست علمی «تاثیر آراء معرفتی متفکران اسلامی بر تفکر غرب به خواست مدیریت و برنامه ریزی گروه معرفت شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با مشارکت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود./956/پ202/ص

ارسال نظرات