۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۸۷۲۸
مدیر حوزه علمیه ارومیه:

جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر ملت‌های دنیا پوشیده نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خان‌بابایی گفت: هدف اصلی از جنگ‌های فرسایشی و کشمکش‌های سیاسی غرب براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام خان بابايي، مدير حوزه علميه امام خميني(ره) اروميه

حجت الاسلام خان بابایی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: مطرح ترین دشمن جهان اسلام که تبدیل به یک غده سرطانی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نه تنها جهان اسلام، بلکه بشریت و جهان را تهدید می کنند.

 

وی با بیان این‌که افکار و اعمال ضدبشری و ضداسلامی دول ظالم غربی همواره در جهت عکس برقراری صلح جهانی بوده است، خاطرنشان کرد: جنایات بی حد و حصر استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس سبب شده نه تنها مسلمانان بلکه مردم غرب و حتی یهودیان سراسر جهان علیه این دول مستکبر تظاهرات و جنایات آنان را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام خان بابایی با اشاره به این‌که هدف اصلی از جنگ های فرسایشی و کشمکش‌های سیاسی غرب براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: آنان با مطرح کردن کشورهای لبنان، ایران، عراق و بحرین به عنوان هلال شیعی و با انتشار سیاست‌های شکست‌خورده خود همچون خاورمیانه جدید و یا واحد درصدد آن هستند شیعه را به‌ عنوان بزرگ‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی، از میان بردارند.

 

وی ادامه داد: امروز دنیا متحد شده تا سوریه را که یک جبهه بزرگ مقاومت اسلامی است و مردمش مایل به علوی بودن هستند از بین ببرد تا این کار زمینه را برای سلطه غرب بر دنیا فراهم کند، ولی تاکنون به فضل خداوند و با رهنمودهای رهبری موفق به تحقق برنامه‌های شوم خود نشده اند.

 

مدیر حوزه علمیه ارومیه در ادامه به نقش ایران در جهان اسلام به ویژه در جریان جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی با مردم غزه پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خویش بارها اعلام کردند که در همه جای دنیا از مقاومت اسلامی حمایت خواهیم کرد و در این راه از کسی هراسی نداریم.

 

حجت الاسلام خان بابایی با اشاره به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افول است، چنان که سیدحسن نصرالله اعلام کرد؛ رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت هم سست تر است، این رژیم که خود را چهارمین قدرت نظامی جهان می دانست در جنگ هشت روزه تسلیم شد و درخواست آتش‌بس کرد.

 

وی در پایان به رسالت روحانیت در برابر تحولات سیاسی منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: رسالت حوزه و روحانیت روشنگری ارزش مقاومت برای مردم است و باید ابعاد این مقاومت که باعث پیروزی جهان اسلام بر کفر شده است، روشن شود./935/ت302/س

 

ارسال نظرات