۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۴۸۸۸۷
امام جمعه شوشتر:

تخریب بنیان اعتقادی نسل جوان مهم‎ترین هدف استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر اظهار داشت: تحرکات دشمن به ویژه آمریکا باید از سوی دانشجویان مورد بررسی و رصد قرار گیرد؛ چرا که مهم ترین هدف استکبار تخریب بنیان اعتقادی نسل جوان کشورمان است.
حجت الاسلام شکرالله سليماني، امام جمعه شوشتر

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با تبریک روز دانشجو با بیان این که دانشجویان رسالت مهمی را بر عهده دارند، اظهار داشت: یکی از مهم ترین ویژگی دانشجو تولید و گسترش علم است.

وی با بیان این که استقلال طلبی و استکبار ستیزی از بارز ترین وظایف دانشجویان به شمار می رود، خاطرنشان کرد: همان گونه که دانشجویان و دانش آموزان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تظاهرات گسترده لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند دانشجویان امروزی این حرکت را سرمشقی بزرگ قرار دهند.

حجت الاسلام سلیمانی دانشجویان را مدیران نظام ساختاری کشور دانست و بیان داشت: مسؤولان با بهره گیری از پیشنهادت و انتقادات دانشجویان، کشور را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهند؛ چرا که رهبر انقلاب اسلامی به این مهم امر کرده است.

استاد حوزه علمیه همچنین در ادامه سخنانش دانشجو را فردی حقیقت جو و حق طلب عنوان کرد و ابراز داشت: دانشجو با مطالعه و پژوهش در مسائل مختلف این توان را دارد که خوراک فرهنگی، معنوی و اجتماعی جامعه را تأمین کند.

امام جمعه شوشتر با بیان این که دانشجویان باید محور عدالت طلبی را در اولویت کاری خود قرار دهند بیان داشت: تحقق این سرفصل نیاز به درک و فهم راهی است که دانشجویان در آن قدم نهاده اند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: تحرکات دشمن به ویژه آمریکا باید از سوی دانشجویان مورد بررسی و رصد قرار گیرد؛ چرا که مهم ترین هدف استکبار تخریب بنیه نسل جوان کشورمان است.

امام جمعه شوشتر با بیان این که هر کسی مقابل مسیر ولایت حرکت کند به یقین گمراه خواهد شد، تأکید کرد: جامعه به ویژه قشر دانشجو باید مطابق با دستورات ولایت فقیه حرکت کند؛ چرا که سعادت و پیشرفت در اطاعت از ولی امر مسلمین نهفته است.

وی با اشاره به بینش دانشجویان کنونی اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر دانشجویان بینش و عقیده دینی و اسلامی دارند و امیدواریم با گسترش علوم اسلامی این بینش مستحکم تر شود.

 حجت الاسلام سلیمانی در پایان سخنانش تصریح کرد: دانشجویان در عرصه تهذیب نفس و گسترش علوم تلاش خود را بیشتر و استقامت در راه دین را محکم تر کنند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات