۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۹۰۹۱
امام جمعه آمل:

پیوند حوزه و دانشگاه به تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی می‌انجامد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تأکید بر این که پیوند حوزه و دانشگاه سبب تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود، گفت: باید این دو نهاد مقدس بیش از پیش با یکدیگر پیوند داشته و برای تقویت ارزش های والا در جامعه تلاش کنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که دانشجو و روحانی در هر کشوری مرکز فکر و اندیشه  هستند، گفت: اگر این دو قشر جامعه به درستی در مسیر ولایت حضور داشته باشند بسیاری از امور کشور به درستی حل خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که دانشجو و روحانی همیشه باید در کنار هم باشند و بتوانند از ظرفیت های همدیگر بهترین بهره ها را در راستای ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی ببرند، خاطرنشان کرد: دانشجویان و طلاب جامعه باید در کنار یکدیگر بتوانند برای مسائل مختلف نظام چاره اندیشی نموده و در مقابل اندیشه های باطل دشمنان مقاومت کنند.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که پیوند حوزه و دانشگاه سبب تقویت پایه های انقلاب می شود، گفت: باید این دو نهاد مقدس بیش از پیش با یکدیگر پیوند داشته و برای تقویت ارزش های والا در جامعه تلاش کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دانشجویان ایران اسلامی با دانشجویان دیگر کشورها تفاوت دارند، بیان داشت: عدالت خواهی، استقلال طلبی و استکبارستیزی از ویژگی های بارز دانشجویان ما می باشد که آنان را الگو و نمونه ساخته است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که دانشجویان باید با جهاد علمی خود موانع دستیابی به توسعه و پیشرفت را برطرف نموده و در برابر تحریم های دشمنان مقاومت کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان ایران اسلامی همواره منشأ تحولات گسترده در کشور بوده اند که باید با استواری والا این اهتمام ارزنده را ادامه دهند.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که دانشجویان می‌توانند نقش اساسی و اثربخشی را در تحولات سیاسی فرهنگی کشور داشته باشند، گفت: حضور مستمر و مفید دانشجویان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی گواه این مسأله که آنان در خط ولایت فقیه حضور دارند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی در پایان گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی سبب تعمیق باورهای دینی و انقلابی دانشجویان می شود که باید نسبت به ترویج آن اهتمام شایسته ای وجود داشته باشد./950/ت302/س

ارسال نظرات