۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۹۲۲۵
نخست وزیر فلسطین:

به دنبال استراتژیک راهبردی برای بازپس‎گیری زمین‎های اشغالی هستیم

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر فلسطین ضمن تشکر از کشورهای که در جنگ هشت روز علیه رژیم صهیونیستی غزه را یاری کردند گفت: به دنبا حرکت استراتژیک و راهبردی هستیم که بتوانیم تمامی اراضی اشغالی را از رژیم منهوص اسرائیل بازپس بگیریم.
اسماعيل هنيه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین، در مراسم بیست و پنجمین سالروز تاسیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در حضور خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس که به غزه سفر کرده بود گفت: سال های بین 2008 میلادی تا 2012 را به سال های سکوت عمیق نام گذاری کرده بودم زیرا در طی این سال ها هزاران نفر از مجاهدین در زیر زمین ها و هزارن نفر دیگر بر روی زمین به آموزش آمادگی در برابر رژیم صهیونیستی می پرداختن که در خلال این آمادگی سازی 40 شهید تقدیم راه‎ای کردایم که به فضل خداوند پیروزی از آن ما خواهد بود.


وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال یک حرکت استراتژیک و راهبردی هستیم که بتوانیم کل اراضی که رژیم غاصب صهیونیست از ما گرفته است را پس بگیریم.

 

نخست وزیر فلسطین اظهار داشت: نصرت خداوند تبارک و تعالی و وحدت جناح های مقاومت و مردم فلسطین از عوامل مهمی بود که توانستیم در آخرین جنگ در مقابل رژیم اسرائیل پیروز گردیم.


اسماعیل هنیه در پایان سخرانی از تمامی کشورهای اسلامی و عربی خصوصا مصر که در جنگ 8 روزه علیه فلسطین او را یاری کرده بود تشکر کرد./994/ب903/ک

ارسال نظرات