۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۴۹۲۹۹
رییس حزب کادیمای رژیم صهیونیستی؛

اسرائیل باید خالد مشعل را ترور می کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب کادیمای اسرائیل با اعتراف به شکست سیاسی این رژیم پس از حمله به غزه از این که خالد مشعل را ترور نکرده است به طور علنی اظهار تاسف کرد.
شائول موفاز

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اسرائیلی آروتز شوا، شائول موفاز رئیس حزب کادیمای اسرائیل در سخنانی از این که رژیم اشغالی خالد مشعل را ترور نکرده است اظهار تاسف کرده و گفت: اسرائیل فرصت قطع کردن سر فتنه را از دست داد.  


شائول موفاز گفت: اسرائیل باید از دیدار خالد مشعل از غزه استفاده می کرد و وی را ترور می کرد.


وی افزود: اسرائیل فرصت قطع کردن سر فتنه را از دست داد. من به مشعل توصیه می کنم هر چه سریع تر چمدان خود را بردارد و غزه را ترک کند.


رییس حزب کادیمای اسرائیل با اشاره به تجاوز هشت روزه رژیم اشغالی به غزه گفت: ما عملیات غزه را خیلی زود متوقف کردیم. دیدار مشعل از غزه نتیجه شکست سیاسی حمله ما به غزه است. نتانیاهو و لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل با دیدار خالد مشعل از غزه موافقت کردند. حماس هم اکنون سر خود را به نشانه پیروزی بالا گرفته است.


موفاز افزود: اگر اسرائیل به همین نحو به تضعیف محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه دهد و از شدت عمل با حماس بپرهیزد تا چند سال دیگر شاهد آن خواهیم بود که مشعل از شهرهای اسرائیلی یهودیه و سامریه نیز دیدن خواهد کرد. ما نباید اجازه دهیم چنین مساله ای به واقعیت بپیوندد. خالد مشعل به همراه سایر سران حماس باید ترور شوند.


خالد مشعل در اولین سفر خود به غزه روز شنبه گفت که حماس اجازه نخواهد داد حتی یک سانتی متر از خاک فلسطین اشغال شود و اسرائیل به عنوان یک دولت یهودی رسمیت یابد.


زمانی که خالد مشعل روز جمعه وارد غزه شد در میان جمعیت مشتاقی که برای استقبال از وی جمع شده بودند اظهار امیدواری کرد که دیدار بعدی وی از بیت المقدس، رام الله و فلسطین آزاد شده باشد./990/ب902/ک


ارسال نظرات