۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۹۳۸۸

جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران فردا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا – معاون آموزش و امور مدارس حوزه علمیه استان تهران از برگزاری جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران با حضور نماینده شورای عالی حوزه علمیه در صدا و سیما خبر داد.
حجت الاسلام کبيريان معاون آموزش مرکز مديريت تهران

حجت الاسلام محمد حسین کبیریان، معاون آموزش و امور مدارس حوزه علمیه استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در روز سه‌شنبه 21 آذرماه در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه تهران خبر داد.

حجت الاسلام کبیریان با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه تصریح کرد: اطلاع رسانی درباره همایش طلاب جدیدالورود و هماهنگی‌های لازم با مدیران، بررسی ارتباط اتوماسیون مدارس علمیه با مرکز، موضوع پذیرش سال تحصیلی آینده و ثبت نام و تبلیغات آن، مباحث مربوط به امتحانات و المپیاد علمی و اطلاع رسانی در مورد تفویض برخی امور به مرکز مدیریت استان تهران و همکاری‌های لازم از طرف مدیران، از اهداف برگزاری این جلسه به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که جلسه مدیران به صورت ماهانه و مستمر برگزار خواهد شد افزود: برگزاری این جلسات و حضور مدیران در کنار یکدیگر، یک نوع صمیمیت و رابطه بهتر بین مدارس را به دنبال خواهد داشت و علاوه بر آن، مسائلی که نیاز به نظرخواهی از مدیران است، در این جلسه به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد و از نظرات مدیران استفاده خواهیم کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران در پایان با اشاره به مهمان ویژه این جلسه اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین بنی هاشمی نماینده شورای عالی حوزه علمیه در صدا و سیما به عنوان مهمان ویژه جلسه حضور خواهند داشت و درباره همکاری حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب واجد شرایط با صدا و سیما به عنوان کارشناس و منتقد فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما سخنرانی خواهند کرد./958/ت302/ص

ارسال نظرات