۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۴۹۵۰۸

برگزاری دوره‌ آموزشی وبلاگ‌نویسی و نویسندگی در حوزه علمیه ارومیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ارومیه از برگزاری دوره‌های آموزشی وبلاگ‌نویسی، روش‌های تحقیق و نویسندگی ویژه طلاب این مرکز علوم دینی خبر داد.
حجت الاسلام خان بابايي، مدير حوزه علميه امام خميني(ره) اروميه

حجت الاسلام خان‌بابایی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: این مرکز علوم دینی در نظر دارد با اجرای ویژه‌ برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بنیه علمی، بینش و تفکر طلاب ارومیه را ارتقای بخشد.

 

وی با بیان این‌که جلسات اخلاق حوزه علمیه ارومیه به صورت هفتگی با حضور استادان و علمای برجسته منطقه آذربایجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه در کنار برنامه‌های تهذیبی و اخلاقی، کارگاه‌های آموزشی گوناگون با هدف افزایش اطلاعات عمومی و سواد غیردرسی طلاب اجرایی می‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه ارومیه از برگزاری دوره‌های آموزشی وبلاگ‌نویسی، روش‌های تحقیق، آموزش قرآن و نویسندگی ویژه طلاب این مرکز علوم دینی خبر داد وگفت: با تجهیز حوزه علمیه ارومیه به امکانات رایانه‌ای یک دوره آموزش وبلاگ نویسی و شیوه حضور مؤثر طلاب در فضای مجازی برگزار شد.

 

وی با بیان این‌که طلاب پایه سه به بالا نیز در دوره آموزشی نویسندگی شرکت کرده‌اند، گفت: دوره آموزشی تجوید و تفسیر قرآن نیز با حضور و بهره‌مندی از استادان برجسته شهر، در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، که هدف اصلی ارتقای سواد قرآنی و آشنایی طلاب با مفاهیم و تفاسیر مهم قرآنی است.

 

حجت الاسلام خان‌بابایی در ادامه از برگزاری کارگاه آشنایی با مباحث روز و جریان‌شناسی سیاسی و دینی ویژه طلاب خبر داد و گفت: دوره‌های آشنایی با فرق و ادیان نیز با همکاری مرکز بزگ اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان و سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با 9دی، روز بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت، همایش بصیرت طلاب در استان با محوریت حوزه و تعدادی از نهادهای فرهنگی و دینی و با حضور سخنرانان و شخصیت‌های برجسته حوزوی در ارومیه برگزار خواهد شد، در چند روز آینده نیز دفتر بسیج اساتید حوزه علمیه ارومیه و مرکز پاسخگویی با شبهات دینی راه‌اندازی می‌شود./935/پ202/س

ارسال نظرات