۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۴۹۵۳۲

دیدار استادان دانشگاه‌های جهان اسلام با رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ میهمانان اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ديدار شرکت کنندگان در اجلاس بين المللي اساتيد دانشگاههاي جهان اسلام با رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرگزاری رسا، میهمانان اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی، صبح امروز سه شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله خامنه ای رهبرانقلاب،امروز در دیدار میهمانان اجلاس اساتید و بیداری اسلامی تاکید کردند: دشمنان از کلمه بیداری اسلامی میترسند و سعی میکنند که این کلمه به کار نرود،چون از اسلامی که در توده مردم امتداد عملی دارد، هراس دارند.
 
ایشان همچنین با اشاره به جنگ هشت روزه تصریح کردند: کسی باور نمیکرد که بین قسمتی از فلسطین و دولت اسراییل جنگ شود و هنگام آتش بس، آنکه شرط میگذارد،طرف فلسطینی باشد. آفرین بر فلسطینیها و حماس و جهاد! من از همه مبارزین فلسطینی تشکر میکنم.
 
اخبار تکمیلی از این دیدار متعاقبا منتشر می شود.
 
گفتنی است، اجلاس جهانی استادان دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی از صبح دیروز با حضور بیش از 600 استاد مسلمان دانشگاه‌های جهان اسلام در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو سیما آغاز به کار کرد./924/د102/ج
ارسال نظرات