۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۹۵۵۳

جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا – جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران با حضور نماینده شورای عالی حوزه‌های علمیه در صدا و سیما و مدیران مدارس علمیه برگزار شد.
جلسه توديع و معارفه رييس موسسه آموزش و پژوهش قضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید مجید بنی هاشمی، نماینده شورای عالی حوزه‌های علمیه و مدیران مدارس علمیه استان در ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام کبیریان، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی استان تهران با اشاره به همایش طلاب جدیدالورود در دی ماه تصریح کرد: مدیران محترم مدارس همکاری لازم را جهت برگزاری این همایش با مرکز استان داشته باشند تا انشاءالله بتوانیم در ارتقای کیفیت تحصیل و تهذیب طلاب جدیدالورود گامی برداشته باشیم.

وی در ادامه افزود: پذیرش متقاضیان ورود به حوزه از بهمن ماه آغاز خواهد شد و مدیران محترم در راستای تبلیغات برای پذیرش، در مدارس آموزش وپرورش، مساجد و پایگاه‌های بسیج اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام بنی هاشمی، با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیما، حوزه های علمیه را متولی روحانیت در کشور می‌داند، اظهار داشت: همکاری با حوزه‌های علمیه و تبلیغ برنامه‌های آن، از اولویت‌های اول سازمان صدا و سیما نسبت به دیگر قسمت‌های روحانیت است.

در پایان این جلسه حجت الاسلام سماوات، معاون پژوهش و امور طلاب و حجت الاسلام گودرزی معاون آمار و بررسی مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان تهران در سخنانی کوتاه به فعالیت‌های معاونت‌های خود پرداختند./958/202/ص

ارسال نظرات