۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۹۵۶۱
در واکنش به اهانت به ساحت رسول اکرم؛

مجلس تحفظ ساحت پیامبر اسلام توسط مجمع وحدت اسلامی هند تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ مجمع وحدت اسلامی ھند در واکنش به توھین به ساحت پیامبر اسلام(ص) از جانب مجامع غربی مجلس تحفظ ساحت پیامبر اسلام(ص) را تشکیل داد.
تجمع اعضاي کانونهاي مساجد در محکوميت اهانت به پيامبر اعظم (ص)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع وحدت اسلامی ھند با ھدف حمایت از ساحت مقدس پیامبراسلام (ص) در مقابل توھین مجامع غربی و با حضور شخصیت‏ھای فرھنگی مذھبی از سراسر این کشور، مجلس تحفظ ساحت پیامبر اسلام را تشکیل داد.


مولوی عطاء الرحمن وجدی رییس مجلس وحدت اسلامی ھند،  در این برنامه بیان داشت: ما ھمواره در حمایت و حفظ ساحت رسول اسلام(ص) تلاش کرده و از توھین کنندگان ابراز انزجار می کنیم.


یاسین مظهر صدیقی رییس سابق مرکز آموزش‎ھای اسلامی دانشگاہ اسلامی علی گر ھند، با اشارہ به ضرورت تشکیل این مجمع اظھار داشت: عشق و علاقه به رسول اسلام(ص) لازمه حیات مسلمانان جھان و تضمین ایمان آنان است که امری سازش ناپذیر به شمار می آید.


مولوی طاہر مدنی مدیر جامعة الفلاح ھند با بیان این که مسلمانان باید پیروان ادیان دیگر را با شخصیت پیامبر اسلام آشنا کنند ابراز داشت: توھین کنندگان به انبیا و پیامبران الھی ھیچ گاه رستگار نخواھند شد.


ابوظفرحسان ندوی یکی دیگر از دانشمندان ھندی در سخنان خود توھین به رسول اسلام(ص) را جرمی نابخشودنی دانست و خواستار مجازات توھین کنندگان شد و از سکوت دولتمردان مسلمان جھان برای تامین منافع مادی خود انتقاد کرد.


ابراہیم خلیل عابدی یکی دیگر از دانشمندان ھندی با بررسی علل توھین به ساحت پیامبر اسلام گفت: صھیونیسیم جھانی و یھودیھای متعصب بخاطر احساس برتری خود بر دیگر مذاھب به توھین مقدسات اسلامی روی آوردہ اند./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات