۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۴۹۵۸۶
استاد حوزه علمیه نجف:

انقلابیون بحرینی از امام سجاد الگو بگیرند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه بحرین از انقلابیون این کشور خواست در مبارزات خود علیه نظام فاسد آل خلیفه از امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) الگو بگیرند و از صبر و استقامت غافل نشوند.
شيخ محمد سند از علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد سند از علمای بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در پیامی از انقلابیون بحرینی خواست امام سجاد(ع) را الگوی خود قرار داده و با قدرت در برابر نظام فاسد آل خلیفه بایستند.

 

در این پیام آمده است: اراده امام سجاد(ع) با وجود مشاهده جنایتهای خونین بنی امیه، هتک حرمت های اسلامی و چشیدن طعم اسارت به همراه بانوان اهل بیت(ع) هیچگاه شکسته نشد و در برابر لشکر کفر و طاغوت یزید کوتاه نیامد.

 

آیت الله سند افزود: حضرت زینب کبری(ع) نیز همانند پدر گرامی اش در برابر طاغوت ایستاد و نه تنها از تروریسم نظام اوباش اموی نهراسید، بلکه مومنان را به نهضت و سرنگونی حکومت اموی فراخواند و این امر نیز سرانجام محقق شد.

 

این عالم بحرینی تصریح کرد: صبر و استقامت در برابر دشمن خونریز و متجاوز به مقدسات اسلامی، درسهایی هستند که ملت مومن بحرین باید از امام سجاد(ع) و عقلیه کربلا(س) فراگیرند و هیچگاه آرام و ساکت ننشینند.

 

استاد حوزه علمیه نجف بر لزوم در اختیار گرفتن قدرت توسط ملت تاکید کرد و اظهار داشت: امنیت کشور تنها زمانی محقق می شود که دستگاه های امنیتی، دفاعی، وزارت کشور و وزارت اطلاع رسانی در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی با اشاره به درخواست آمریکا برای گفت‎وگو نظام آل خلیفه با انقلابیون، ادامه داد: این درخواست نشان می دهد که تسلط نظام بر وضع جامعه از دست رفته و فداکاریهای انقلابیون در حال تحقق است. حمایت قاطع آمریکا از نظام آل خلیفه و تبرئه آن از هرگونه جنایت نیز دلیل آشکاری بر طاغوتگری این نظام به شمار می آید.

 

در بخش انتهایی این پیام آمده است: پیروزی و سرافرازی با صبر و انگیزه معنوی بالا محقق می شود و سبب شکسته شدن اراده دشمن خواهد شد./980/ب902/ک

ارسال نظرات