۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۹۶۴۴
هنیه:

بعد از پیروزی در غزه به آزاد سازی تمام فلسطین می‎اندیشیم

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر فلسطین ضمن تبریک به مناسبت پیروزی 8روزه مقاومت در غزه گفت: فلسطینی ها میهنی جز فلسطین ندارند و برای آزاد سازی آن با کمک امت‎های اسلامی و عربی تلاش می کنند.
اسماعيل هنيه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المرکز الفلسطینی للاعلام، اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین، روز گذشته در غزه با اعضای کاروان موسوم به شماره 18 مایل‎ها برای لبخند، هیاتی از آورگان فلسطینی، هیاتی از جماعت اسلامی و جمعیت اصلاح لبنان، هیاتی از مراکش و هیاتی از اتحادیه وکلای جهان عرب دیدار و گفت‎گو کرد.


وی با اشاره به اینکه  فلسطینی ها میهنی جز فلسطین ندارند.خاطر نشان کرد: از امت‎های اسلامی و عربی می خواهیم که با یک استراتژیک جدید برای آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان تلاش کنند.


نخست وزیر فلسطین اظهار داشت: بازدید هیات های اسلامی و عربی از نوار غزه نوید بخش پیروزی در مقابل ظالمان است.


وی ضمن تبریک پیروزی غزه بر رژیم اسرائیل در جنگ هشت روزه بیان کرد: پیروزی فلسطین در این جنگ، پیروزی تمامی امت ها است و خداوند خواسته است که مردم فلسطین در خط مقدم این جنگ قرار بگیرند و شماها امت اسلامی و عربی با دعاها و کمک های خود انصار، یاوران و حامیان آنان باشید و در پیروزی بزرگ سهیم گردید.


اسماعیل هنیه تصریح کرد: این بار مصر با استراتژیکی و راهبردی که محمد مرسی رییس جمهور مصر، در پیش گرفته است شریک پیروزی فلسطینی ها بوده است و پیروزی مردم غزه از طریق تریبون رسمی مصر اعلام شد.


وی افزود: مساله فلسطین، مساله همه امت ها‎ است و فلسطین با مقاومت در برابر دشمنان تا آنجا که در توان هست از نهر تا بحر  آزاد خواهد گردید.


 نخست وزیر فلسطین گفت: رسانه های اسرائیلی و غربی سعی به نشان دادن قدرت واهی ارتش اسرائیل به کل جهان مبنی بر شکست ناپذیر بودن آن دارند ولی ما توانستیم به جهان نشان بدهیم که ارتش رژیم صهیونیستی در هشت روز جنگ شکست خورد و بعد از این پیروزی، به آزاد سازی اراضی فلسطین می  اندیشیم./994/ب902/ک

 

ارسال نظرات