۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۹۷۳۴

فراخوان مقاله راهبردهای حمایت از سرمایه جوانی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقاله همایش «راهبردهای حمایت از سرمایه جوانی» از سوی حوزه علمیه خواهران مشهد اعلام شد.
سرمايه جواني

مریم قرائی، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرای توس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که بالاترین سرمایه هر جامعه را جوانان آن تشکیل می دهند این فراخوان به منظور کسب نظرات جوانان در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

 

وی اظهار داشت: راهبردهای مسؤولیت پذیری در جوانان، راهبردهای استحکام بنیه دینی جوانان، مقابله با جنگ روانی در بعد فرهنگی و مذهبی، مقابله با اهانت به مقدسات و آداب و رسوم مسلمانان، مقابله با تبلیغات در جهت کمرنگ کردن معنویت در جامعه، مقابله با مصرف گرایی و مقابله با ترور شخصیت های علمی از جمله محورهای این فراخوان محسوب می شود.

 

قرائی، آخرین مهلت ارسال آثار را تا اول بهمن ماه عنوان و تصریح کرد: همایش اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان، نهم بهمن ماه همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) برگزار خواهد شد.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرای توس با بیان این که این فراخوان مقاله در سطح استان های خراسان ویژه بانوان طلبه و دانش آموز اعلام شده است، افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک alzahra_toos@yahoo.com و یا نشانی مشهد، خیابان مطهری شمالی58، اولین کوچه سمت راست ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.alzahra-toos.com  مراجعه و یا با شماره تلفن 7341511-0511 تماس بگیرند./930/ت303/ب

ارسال نظرات