۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۹۸۲۴
امام جمعه بناب:

واهمه اصلی دشمنان از آرمان و هدف ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنابی گفت: ایران اسلامی بر خلاف برخی از کشورهای مرتجع عربی منطقه، در حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین رفتار، گفتار و عملی صادقانه داشته است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع پرسنل و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال غرب اظهار داشت: نیروهای مسلح باید در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمن علیه مقدسات نظام با جان و دل فداکاری و ایستادگی کنند.

 

وی ارتشیان را مدافعان حقیقی از حریم ولایت معرفی کرد و جانفشانی های نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان را موجب سرافرازی و عزت کشورمان دانست و افزود: لباس ارتشیان و دیگر قوای مسلح، لباس عزت، سرافرازی، کرامت و شرافت است، باید دانست که واهمه اصلی دشمنان از آرمان و هدف ملت ایران است، نه ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی کشور.

 

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که جنگ هشت روزه غزه نشان داد که چهارمین ارتش به ظاهر قدرتمند جهان توان رویارویی با گروه کوچک حماس را نداشت، تصریح کرد: حضور تأثیرگذار و نفوذ آرمان‌های اصیل ایران اسلامی در لبنان و سوریه و حمایت از گروه های مبارز فلسطینی در واقع ایجاد خاکریزهای مقدماتی در برابر تهاجم دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه امروز لبنان، سوریه و فلسطین خط مقدم مقابله ایران اسلامی با رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام قرار دارند، ادامه داد: مواضع نظام اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با سیاست های خصمانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی مساله جدیدی برای دشمنان نیست.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به این‌که ایران اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین رفتار، گفتار و عملی صادقانه داشته است، گفت: این در حالی است که برخی از کشورهای مرتجع عربی منطقه تنها شعار حس ناسیونالیستی عربی و حمایت از مردم مظلوم غزه را سر می دهند و در عمل حامی رژیم صهیونیستی بوده و هستند.

 

وی با تأکید بر این که ایران برای دفاع از منافع ملی و ملت های مظلوم منطقه زیر بار سلطه نخواهد رفت، افزود: بزرگ ترین و مهلک ترین ضربه را جمهوری اسلامی بر پیکر استکبار جهانی وارد کرده و ابهت پوشالی دشمنان اسلام را شکسته است، امروز در شرایطی بیداری اسلامی سراسر جهان را فرا گرفته که قدرت‌های شیطانی غرب در بهت و حیرت فرو رفته‌اند.

 

امام جمعه بناب در پایان با بیان این‌که آنچه امروز بر سر قدرت های شیطانی آمده، در حقیقت از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است، ادامه داد: ملتی که پرچم آزادگی را در دنیا برافراشته است، قطعاً از تحریم، تهدید، کمبود، گرانی و ترور نمی ترسد، تحریم‌های اقتصادی و راه‌اندازی جنگ روانی علیه مردم اوج حقارت و زبونی دشمنان را به نمایش گذاشته است./935/پ203/ب

ارسال نظرات