۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۵۰۲۷۸
فردا در تهران؛

نشست علمی علوم انسانی و تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با بیان این که رویکرد نشست علمی علوم انسانی و تمدن نوین اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه است گفت: این نشست فردا سه‌شنبه بیست و هشتم آدرماه از ساعت 9 تا 11 در پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برگزار می‌شود.
نشست علوم انساني و تمدن اسلامي

خانم الهام ستاری، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نشست علمی علوم انسانی و تمدن نوین اسلامی خبر داد.

وی با بیان این که رویکرد نشست علمی علوم انسانی و تمدن نوین اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه است گفت: این نشست فردا سه‌شنبه بیست و هشتم آدرماه از ساعت 9 تا 11 در پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

خانم ستاری همچنین در تبیین علت برگزاری این نشست علمی گفت: پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی به‌دلیل فرارسیدن هفته پژوهش نشست علمی علوم انسانی و تمدن نوین اسلامی را برگزار می‌کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی عنوان داشت: دکتر محمدهادی همایون عضو هیئت علمی داتنشگاه امام صادق(ع) و دکتر علیرضا پیروزمند عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی در این نشست سخنرانی می‌کنند./956/ت302/ص

 

ارسال نظرات