۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۵۰۳۶۶
زمستان سخت در انتظار صهیونیست ها؛

ده درصد از اسرائیلی ها پتو هم برای زمستان ندارند

خبرگزاری رسا ـ طبق تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده تعداد زیادی از صهیونیست ها زمستان سختی در پیش خواهند داشت و به علت مشکلات اقتصادی قادر نخواهند بود خود و خانواده شان را از سرما محافظت کنند.
فقر در اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اسرائیلی جروزالم پست، طبق تحقیقاتی که نتایج آن روز دوشنبه این هفته منتشر شد ده درصد از اسرائیلی ها به اندازه کافی پتو و سایر وسایل گرمازا در اختیار ندارند تا خود و خانواده شان را در زمستان امسال گرم کنند.


طبق گزارش منتشر شده توسط جروزالم پست، در برخی از مناطق اسرائیل این درصد رقم بسیار بالاتری است و به خصوص در مناطق شمالی اسرائیل صهیونیست های بیشتری در فقر به سر برده و قادر به محافظت خود از سرما نیستند.


این گزارش که "زمستان سخت" نام دارد نشان می دهد که بحران اقتصادی باعث شده است تامین هزینه های انرژی و برق برای گرم کردن خانه ها در زمستان برای 71 درصد از صهیونیست ها بسیار مشکل است. 


علاوه بر این، 56 درصد از اسرائیلی ها نیز گفته اند که مجبور هستند 20 تا 30 درصد از مصرف برق و انرژی خود بکاهند چرا که قادر به پرداخت قبوض خود نیستند.

 

بحران اقتصادی و رکود در اسرائیل فشار زیادی به صهیونیست های ساکن در مناطق اشغالی آورده و روز به روز بر تعداد فقرا افزوده می شود. شیمون پرز رییس جمهور سابق رژیم اشغالی نیز در سخنانی خواستار حمایت بیشتر دولت از کودکان فقیر اسرائیلی شد.

 

به گفته وی تعداد کودکان فقیر صهیونیست به نسبت سی سال قبل چهار برابر و نیم شده است و رژیم اشغالی در این زمینه هیچ اقدام موثری صورت نمی دهد./990/ب903/ک

ارسال نظرات