۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۵۰۵۱۷
از سوی مرکز خدمات حوزه صورت می گیرد؛

ارائه اینترنت پرسرعت به استادان و طلاب سطح عالی حوزه

خبرگزاری رسا ـ مرکز خدمات حوزه های علمیه در نظر دارد در راستای فراهم کردن دسترسی آسان به خدمات الکترونیکی، به استادان و طلاب سطح عالی حوزه سرویس اینترنت پرسرعت ارائه کند.
حجت‌الاسلام مهدوي مديرکل فناوري اطلاعات مركز خدمات حوزه‌هاي علميه
حجت‌الاسلام مهدوی مدیرکل فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه در نظر دارد در راستای فراهم کردن دسترسی آسان به خدمات الکترونیکی، به استادان و طلاب سطح عالی حوزه سرویس اینترنت پرسرعت ارائه کند. 
وی با بیان این که این سرویس از شرکت صبانت بوده و یک ساله است، اظهار داشت: هزینه اشتراک سرویس اینترنت، 47000 تومان و هزینه مودم 34000 است که البته خرید مودم اختیاری اعلام شده است.
حجت الاسلام مهدوی درباره مشخصات اینترنت پرسرعت که در این طرح مد نظر قرار گرفته شده است، گفت: سرعت آن 256 کیلوبایت، ترافیک : 16 گیگ سالیانه و مدت زمان مجاز به استفاده از این اینترنت یک سال است.
وی اظهار داشت: طلاب در صورتی که نیاز به ترافیک بیشتر داشته باشند می توانند بر اساس مبالغ اعلام شده ترافیک مورد نیاز خود را تامین کنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: مودم ارائه شده در این طرح دارای وایرلس ، پنج سال گارانتی و سه سال گارانتی تعویض است.
 وی افزود: در صورتی که مبلغ دریافتی شرکت ارائه دهنده اینترنت بابت ترافیک مغایر با قیمت های اعلام شده از طرف مرکز باشد می بایست شکایت خود را از طرف مرکز خدمات پیگیری کنند.
حجت الاسلام مهدوی گفت: شرکت ارائه دهنده اینترنت موظف است مدارک مورد نیاز همچون کپی پشت و روی کارت ملی، کپی قبض تلفن درخواستی، کد پستی را زمان نصب و یا تحویل مودم از استادان و طلاب دریافت کند.
وی اظهار داشت: طلاب و استادان عزیز باید توجه داشته باشند که پس از ثبت نام نهایی ، امکان انصراف از درخواست وجود ندارد و باید قبل از ثبت نام نهایی از درخواست خود مطمئن شوند.
مدیرکل فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، افزود: طلاب و استادان جهت ثبت نام، از طریق لینک سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات اقدام کنند.
وی گفت: از تمام طلاب گرامی خواهشمندیم در راستای توسعه کمی و کیفی طرح ارائه اینترنت پرسرعت در نظر سنجی ارائه شده اینترنت پرسرعت در بخش خدمات اینترنت ADSL موجود در سامانه خدمات اینترنتی، شرکت کنند./917/ت302/پ
ارسال نظرات