۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۰۶۸۴
نماینده مجلس خبرگان:

شایعات مطرح شده در خصوص آخرالزمان بی پایه و اساس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان در خصوص شایعاتی پیرامون نزدیکی مسأله آخرالزمان گفت: این گونه مسائل یک حدس است و حدس غیر از واقعیت به شمار می آید چرا که هیچ پایه و اساسی ندارد.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهر جلین این استان به جایگاه حضرت زینب(س) اشاره کرد و با بیان این که این بانوی نمونه اسلام افتخار همه بشریت است، گفت: بشریت باید به وجود این بانوی بزرگ افتخار کند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که تلاش بنی امیه بر آن بود که خاندان پیامبر(ص) را برای همیشه از صحنه تاریخ محو کند، افزود: واقعه کربلا و درایت حضرت زینب (س) همچون حادثه ای بود که به جان آنها افتاد و به نابودی و رذالتشان انجامید.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: در واقع دلایل حقانیت اسلام را می توان حضرت زینب (س) این پرورش یافته مکتب علی(ع) و فاطمه (س) و شاگرد مکتب اسلام برشمرد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤال دانش آموزی در خصوص استجابت دعا پرسیده بود، گفت: این که انتظار داشته باشیم بلافاصله دعای ما مورد استجابت قرار بگیرد، درست نیست.

 

وی تصریح کرد: داشتن قابلیت ارتباط با مرکز جهان هستی و همه خوبی ها یک موهبت الهی است و فردی که خواسته یا دعایی را به خالق جهان عرضه می دارد باید امیدوار به استجابتش باشد چرا که خداوند هیچ دعای حقیقی بنده مومنی را بی پاسخ نمی گذارد.

 

امام جمعه گرگان در ادامه در پاسخ به سؤال دانش آموزی که در خصوص شیطان و شیطان پرستی پرسیده بود، گفت: شیطان دشمن ما به شمار می رود و از خیر و نیکی ها به دور است و پیروی و پرستش از موجود شر و بدخواه به زشتی و نابودی می انجامد.

 

وی ادامه داد: ما که خدا پرست و بنده ذات اقدس الهی هستیم، هیچ جهتی در پیروی از این مسأله نمی بینیم چرا که خدا منشا خیر و برکت و همه خوبی ها است.

 

آیت الله نورمفیدی شیطان پرستان را انسان های جانی، بی هویت و فاقد وجدان یاد کرد و گفت: چنین افرادی بدنبال توجیه اعمال زشت و ناپسند خود هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین در پاسخ به سؤال دانش آموزی که در پیرامون شایعاتی در خصوص نزدیکی مسأله آخرالزمان پرسیده بود، گفت: این گونه مسائل یک حدس است و حدس غیر از واقعیت به شمار می آید چرا که هیچ پایه و اساسی ندارد.

 

وی افزود: همه ما منتظر حضرت ولی عصر (عج) هستیم، اما زمان ظهورش در اختیار هیچ کس نیست و این بستگی به اراده و مشیت ذات اقدس الهی دارد و هیچ فردی جز خداوند متعال حق ندارد برای ظهور امام زمان (عج) وقت تعیین کند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که امام صادق (ع) کسانی را که وقت ظهور تعیین می کنند را کذاب نامیده اند، گفت: به فرموده امام صادق (ع)، کسانی که در ظهور حضرت ولی عصر (عج) عجله دارند، در هلاکت هستند و اعتقاد خود را از دست می دهند و کسانی که مطیع امر خدا هستند، نجات پیدا می کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات