۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۵۱۱۵۷

نام نویسی دوره جدید تربیت مبلغ اسپانیایی زبان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی دهمین دوره تربیت مبلغ اسپانیایی زبان از سوی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق آغاز شد.
موسسه فرهنگي هنري شرق


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد خدادادی، معاون آموزش موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق، در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا از آغاز نام‎نویسی دهمین دوره تربیت مبلغ اسپانیایی زبان خبر داد.

 

معاون آموزش موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق، خاطر نشان کرد: زبان اسپانیایی به مدت سه سال تحصیلی و دوره‎های فشرده تابستانی برگزار می‌شود که آشنایی با دین و فرهنگ و مهارت های تبلیغ در آمریکای لاتین از جمله برنامه‌های محتوایی این دوره آموزشی است.

 

وی یادآور شد: قبولی در مصاحبه ورودی، اتمام کفایتین و اشتغال به دروس متداول حوزه علمیه، تعهد به اتمام سه ساله دوره آموزشی و اشتغال تمام وقت به تحصیل در حوزه علمیه قم از شرایط نام نویسی در این دوره آموزشی به شمار می‌آید.

 

حجت الاسلام خدادادی، اظهار داشت: کسانی که سطح سه حوزه علمیه و و مراکز تخصصی را دارا بوده و همچنین بر صوت و لحن قرآن کریم تسلط  و مهارت های تبلیغی از قبیل مداحی، کلاس‎داری، منبر و خطابه را دارا و سابقه تبلیغی داشته باشند در اولویت پذیرش قرار می‌گیرند.

  

معاون آموزش موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق بیان داشت: طلاب علاقه‌مند برای نام نویسی در این دوره‌ها می‌توانند به پایگاه اینترنتی   http://amuzeshspanish.blogfa.com و یا به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه ممتاز، کوچه شهید تجویدیان، شماره 37 مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: طلاب علاقمند تا 15دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام در این دوره آموزشی، نام نویسی کنند.

 

گفتنی است زبان اسپانیایی امروز در بیش از 20 کشور جهان با بیش از هشتصد میلیون نفر جمعیت زبان اول و در برخی کشورهای بزرگ همچون امریکا به عنوان زبان دوم رایج است.

 

در بسیاری از کشورهای اسپانیایی زبان به ویژه آمریکای لاتین، برای آشنایی با ایران اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) اشتیاق زیادی وجود داشته و زمینه بسیار مناسبی برای تبلیغ اسلام و انقلاب فراهم آمده است.

 

در این موسسه بیش از 250عنوان کتاب از زبان فارسی، عربی و انگلیسی به زبان اسپانیولی ترجمه و مجلات کوثر، ثقلین و فرشتگان نیز چند سالی است که به این زبان منتشر و توانسته تأثیرات شگرفی در کشورهای آمریکای لاتین بگذارد./994/ت302/ک

ارسال نظرات