۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۱۹۶

انگلیسی ها در حمایت از غزه تظاهرات می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ فعالان حقوق بشر در انگلیس تصمیم گرفته اند علیه سیاست های تجاوزکارانه اسرائیل و در حمایت از فلسطینیان ساکن در غزه تظاهرات کنند.
تظاهرات عليه اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، فعالان انگلیسی اعلام کردند تصمیم دارند در اعتراض به خشونت های مستمر اسرائیل و مظلومیت هزاران فلسطینی ساکن در نوار غزه تظاهرات اعتراض آمیز برپا کنند.


نام این تظاهرات "ما فراموش نخواهیم کرد: اسرائیل به اشغالگری پایان بده" است و قرار است روز بیست و هفتم دسامبر در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن برگزار شود.


گروههای زیادی برای شرکت در این تظاهرات اعلام آمادگی کرده و از مردم نیز خواسته اند در این حرکت اعتراضی شرکت کنند.


در طول تجاوز هشت روزه اسرائیل به غزه صد و شصت فلسطینی که زنان و کودکان بی گناه بسیاری نیز در میان آنان بودند به شهادت رسیده و بیش از هزار و دویست نفر دیگر نیز زخمی شدند.


تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه دومین تجاوز این رژیم در چهار سال اخیر به شمار می رود. رژیم نژادپرست اسرائیل در دسامبر سال 2008 میلادی نیز یک جنگ بیست و دو روزه به مردم غزه تحمیل کرد که در جریان آن بیش از هزار و چهارصد فلسطینی به شهادت رسیدند. دست کم سیصد کودک نیز در میان کشته شدگان دیده شدند.


گفتنی است در ماه نوامبر نیز فعالان حقوق بشر مجموعه ای از تظاهرات اعتراض آمیز در اعتراض به تجاوز اخیر اسرائیل به غزه در سراسر انگلیس به راه انداخت./990/ب903/ک

ارسال نظرات