۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۲۰۷
نمایندگان مجلس:

9دی اوج بصیرت و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 9دی تاکید کردند: حماسه 9 دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.
مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی 214 نفر از نمایندگان خانه ملت،‌ به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کردند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

9 دی ماه 1388 اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 9 دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

 

این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در 9 دی ماه بار دیگر در ابعاد سیاسی ،‌اجتماعی متجلی گشت. مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه‌ای در دفاع حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

 

این انقلاب اسلامی ، ثمره خون شهیدان این محبوب‌ترین بندگان خداست. 9 دی ماه نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد ملت است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی و حیله‌های نخ نمایی همچون تقلب می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور ایران برای تقویت و بالندگی انقلاب و نظام اسلامی خللی ایجاد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه همه جانبه و هوشیارانه از حریم ولایت و دستاوردهای آن دفاع کردند و در صحنه حاضرند.

 

نهم دی ماه جشن ولایتمداری مردم ایران و بروز زیباترین تصاویر و جلوه‌های بصیرت،‌ ولایتمداری و دشمن‌شناسی ملت ایران توانست نقشه‌های شوم دشمنان را نقشه بر آب سازد.

 

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این یوم‌الله عظیم حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت مردم و همه بخش‌های نظام اسلامی را ضرورت قطعی حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌دانیم و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای تاکید داریم. /924/د102/ج

ارسال نظرات