۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۵۱۲۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه 9 دی زیباترین صحنه دشمن شناسی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حماسه نهم دی را زیباترین صحنه دشمن شناسی، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی دانست و گفت: این حماسه ماندگار تاریخ نظام اسلامی مدیون درایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت: مستکبران عالم در تاریخ به ویژه در سال های اخیر علاوه بر راه اندازی جنگ های نظامی برای مقابله با اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود هستند.

 

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی دول غربی با استفاده از دروغ پراکنی و شایعه سازی های مختلف رسانه های تحت امر خود و با کمک مزدوران داخلی، فتنه سال 88 را راه اندازی کردند و لی هوشیاری و بینش رهبر معظم انقلاب و در پی آن ملت بصیر ایران اسلامی، خطر تحقق نقشه های آنان را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: در فتنه سال 88 مقام معظم رهبری قاطعانه در برابر فتنه و فتنه گران ایستاد و پیرو آن حرکت عظیم و بی نظیر مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی نشان داد که ملت مدافع ارزش های انقلاب و اسلام باقی می ماند و از این رهگذر از کسی جز رهبری فرمان نمی برد.

 

وی با بیان این که حماسه نهم دی ماه، برگ زرین حماسه حضور مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: علل و پیش زمینه هایی همچون زیر سؤال بردن اصل دین، نظام مقدس اسلامی، اصل ولایت فقیه و اهانت به باورهای عاشورایی سبب خلق حماسه ماندگار نه دی ماه از سوی ملت شد و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را مأیوس کرد.

 

وی بیان داشت: اوج حرکت فتنه گران در روز عاشورا نشان‎دهنده این بود که اهالی فتنه به ارزش ها و مظاهر اسلامی از جمله امام حسین(ع) و عاشورا اعتقادی ندارند و از این رو به عاشورا و عزاداران حسینی هتک حرمت کردند و در واقع حماسه نهم دی‌ماه واکنش به این حرکت و اعلام حمایت از ولایت فقیه و شخص مقام معظّم رهبری بود.

 

حجت الاسلام شکریان اضافه کرد: یکی دیگر از عوامل ایجاد زمینه‌های فتنه، نافرمانی و عصیان در مقابل رهبری اسلامی است. اگر جامعه اسلامی شکرگزار نعمت ولایت الهی باشد و ولایت مداری پیشه کند، زمینه‌های فتنه و بحران اجتماعی از میان خواهد رفت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، وحدت، بصیرت دینی و دشمن شناسی را از ویژگی های خلق حماسه نه دی ماه عنوان کرد و افزود: ملت فهیم ایران اسلامی در فتنه 88 با شناسایی دشمن و بصیرت فکری و عملی خود وارد صحنه شد و چشمان امیدوار دشمن را کور کرد و امید آنان را به یأس مبدل ساخت و توان مقابله خود با ابزارها و شیوه های مختلف جنگ نرم استکبار جهانی را به جهانیان نشان داد.

 

حجت الاسلام شکریان حماسه نهم دی را آیینه تمام‌نمای حضور یکپارچه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه سنگین توطئه‌های دشمنان نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با خلق آن حماسه ماندگار بر اصول و آرمان‌های انقلاب تاکید و همانند عرصه‌های گذشته حرکتی آرمانی براساس ارزش‌های دینی و با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری خلق کردند.

 

وی با بیان این که تقارن حماسه عظیم نهم دی سال 88 با ماه محرم و عاشورای حسینی، برگ زرین دیگری بر تارک نظام جمهوری اسلامی رقم زد، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران امروز هر چه دارند از عاشورا و کربلا است و همواره در جهت حفظ آرمان های این قیام عظیم تلاش می کنند./950/پ203/ب

ارسال نظرات