۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۵۱۳۶۳
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

ایران اسلامی در دریای متلاطم جهان با هدایت ولی فقیه استوار ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر مقام معظم رهبری هدایت های های ولی فقیه را عامل اقتدار انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تنها کشوری که تمام قامت ایستاده است و زیر بار تهدیدات و تحریم‌های آمریکا نرفته است، ایران اسلامی است.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی‏گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری هفتم ‌دی‌ماه در یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک، گفت: زمانی که جنگ شروع و اعلام شد که همه باید از کشورشان دفاع کنند این عزیزان سر از پا نشناخته و حتی بعضی از آنها با دست بردن به شناسنامه خود راهی جبهه‌های جنگ شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ابراز داشت: شهیدان همیشه در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشتند و حتما در پیشگاه خداوند جزو مقربان الهی هستند؛ چرا که طبق روایتی زیبا اولین قطره خون شهید که بر زمین می‌ریزد، تمام گناهانش بخشیده می‌شود.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به مقام والای شهید، تاکید کرد: شهید عالی‌ترین مقامی است که در آخرت نیز معنویت دارد زیرا در این دنیا فداکاری کرده و در پیشگاه خداوند نیز حرمت دارد، این دستور پروردگار است که «شهیدان را مرده نخوانید بلکه شهید زنده هستند».

فتنه گران از صبر حکومت و رهبری سؤ استفاده کردند

وی در ادامه با اشاره به فتنه 88 و حماسه 9 دی، یادآور شد: کسانی که در فتنه سال 88 بلوا برپا کردند به نوعی از صبر و متانت حکومت و رهبری سوء استفاده کرده و تصور کردند که کار نظام تمام شده است و با بی‌شرمی هرچه تمام‌تر به امام حسین(ع) توهین کرده است و مقدسات را زیر پای خود قرار دادند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیداری اسلامی کنونی که فراگیر شده از اثرات انقلاب اسلامی ایران است که امام خمینی (ره) نیز سال‌ها پیش فرمودند «ما انقلاب را صادر می‌کنیم» و ما امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان اسلام هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: فتنه‌گران نمی‌دانند و خیال کردند که چون در جامعه تعداد محدودی بی‌حجاب وجود دارد، اسلام از دست رفته است که این نشان از غفلت آنها دارد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که شهدا باید الگو و سرمشق جوانان امروز باشند، بیان داشت: شهدا نه تنها گل سرسبد خانواده‌هایشان بودند بلکه در محل و شهرستان خود نیز به عنوان انسان‌های آراسته، مؤمن و متدین شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به محبوبیت بالای ولایت فقیه نزد مردم جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اگر کسی قصد جنگ با ملت ایران را داشته باشد، با لب تر کردن مقام معظم رهبری همه جان خودشان را فدای ایشان می‌کنند چرا که این نظام مقدس ارزان به دست نیامده است.

اختلاف از خطرات بزرگ متوجه نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اختلاف را یکی از خطرات بزرگی که به عنوان آسیب به نظام محسوب می‌شود، دانست و تاکید کرد: در کمتر صحبتی نبود که امام خمینی(ره) مساله اتحاد را مطرح نکنند.

وی با اشاره به این‌که شهدا باید الگو و سرمشق جوانان امروز باشند، گفت: شهدا نه تنها گل سرسبد خانواده‌های شان بودند بلکه در محل و شهرستان خود نیز به عنوان انسان‌های آراسته، مؤمن و متدین شناخته می‌شوند.

رهبر انقلاب با تمام مشکلات و مشغله لحظه ای از یاد خدا غافل نیستند

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب همواره به یاد خدا هستند، گفت: شهادت می‌دهم رهبری با تمام مشکلات و مشغله‌های شان لحظه‌ای از یاد خدا غافل نیستند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز نیروهای نظامی ما زیر سایه فرماندهی فرزند پیغمبر(ص)، مجتهد و مرجع، در اوج اقتدار هستند و ان شاءالله خداوند به رهبر معظم انقلاب طول عمر عنایت کند.

وی در ادامه با بیان این‌که اگر دشمن مطمئن بود که می‌تواند ایران را نابود کند لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد، تصریح کرد: کشور در این دریای پرتلاطم جهان تنها با رهبری ولایت فقیه به سلامت گذر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی بیان داشت: تنها کشوری که تمام قامت ایستاده است و زیر بار تهدیدات و تحریم‌های آمریکا نرفته است، ایران اسلامی است./956/پ202/ج

ارسال نظرات