۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۳۸۰
آیت الله باریک بین:

9دی نقطه عطف انقلاب در پالایش خواص بی‌بصیرت و عافیت طلبان بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین با تاکید بر این که 9 دی نقطه عطف انقلاب اسلامی در پالایش خواص بی‌بصیرت و عافیت طلبان بود، گفت: حماسه دشمن شکن مردم در این روز در تاریخ نظام اسلامی ماندگار شد و هیچ گاه از خاطره ها پاک نخواهد شد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان به در پیش بودن حماسه عظیم ملت ایران در نهم دی سال 88 اشاره کرد و گفت: آن حماسه دشمن شکن در تاریخ نظام اسلامی ماندگار شد و هیچ گاه از خاطره ها پاک نخواهد شد.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آن حضور حماسی و گسترده خود همه توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کردند، افزود: آن حضور بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هر فتنه و بحرانی بیمه کرده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی ثابت کردند در برابر اهانت به ارزش های دینی و آرمان های انقلاب سکوت نخواهند کرد، بیان داشت: حماسه نهم دی به دشمنان ثابت کرد که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هوشیار تر از هر زمان دیگری در میدان دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب قرار دارند.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این روز بزرگ بهره گرفت، ادامه داد: حماسه نهم دی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در حماسه نهم دی ثابت کردند که توطئه های دشمنان نظام نمی تواند کوچک‌ترین خللی در حرکت رو به رشد نظام ایجاد کند، ادامه داد: ابن ملت راه خود را سه دهه پیش انتخاب کرده و در راه رسیدن به اهداف متعالی نظام بسیار استوار است.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در روز نهم دی سال 88 خط بطلانی بر سه دهه فتنه انگیزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند در پشتیبانی و حراست از جایگاه ولی فقیه ثابت قدم هستند.

 

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود با اشاره به این که حماسه نهم دی سال 88 نقطه عطف انقلاب اسلامی در پالایش خواص بی‌بصیرت و عافیت طلبان بود، تصریح کرد: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی آن روز فراموش ناشدنی هتاکان حریم اهل بیت(ع) را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین بر ضرورت تقویت روح حاکم بر دل ها و همچنین پاسداشت این سرمایه عظیم مردمی تأکید کرد و گفت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کشورمان همواره ثابت کردند که در مسیر دفاع از آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند.

 

وی بر ضرورت تقویت جایگاه ولایت و رهبری در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: ولایت و رهبری پایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که باید بیش از پیش تقویت شود.

 

آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سال نو میلادی، گفت: حضرت مسیح(ع) از جمله پیامبران بزرگ الهی بود.

 

وی حضرت مسیح (ع) را پیامبر صلح و دستی، عدالت و انسانیت دانست و با بیان این که مدعیان پیروی از مکتب مسیح در سیاست ها و روش خود هیچ گاه از راه و روش آن پیامبر الهی بهره نگرفته اند، افزود: آمریکایی ها و انگلیسی ها باید به جای جنگ و خونریزی در سیاست های خود راه آن پیامبر را ادامه دهند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره و بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این روز مهم تأکید کرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات