۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۵۱۳۹۹
امروز؛

نشست بیداری اسلامی در مدرسه معصومیه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و نهمین نشست از سلسله نشستهای انقلاب اسلامی، مخاطره امروز و فردا با عنوان «بیداری اسلامی»، امروز در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.
انقلاب اسلامي مخاطرات امروز و فردا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و نهمین نشست از سلسله نشست های انقلاب اسلامی، مخاطرات امروز و فردا، امروز هشتم دی ماه با عنوان «بیداری اسلامی» از سوی موسسه فرهنگی ولاء منتظر در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

 

این نشست با پخش کلیپی درباره مسائل قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 آغاز و صحنه هایی از تبلیغات پیش از انتخابات کاندیداها، ادعای تقلب از سوی نمایندگان شکست خورده، آشوبهای صورت گرفته در تهران و توهین فتنه گران به امام حسین(ع) و ولایت فقیه در روز عاشورا پخش شد.

 

قرائت آیاتی از کلام الله مجید و دعای فرج برنامه دیگر این نشست بود. سپس حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنران اول این نشست بود که با موضوع «نقش مدیریت و رهبری دینی در بیداری اسلامی» به تبیین فتنه 88 و نقش مقام معظم رهبری در برقراری آرامش بر کشور و شکست توطئه براندازی پرداخت.

 

حجت الاسلام رحیمیان پس از پایان سخنانش به تعدادی از سوالهای حاضران در این نشست پاسخ داد.

 

پخش کلیپی درباره قیام ملتهای اسلامی علیه نظامهای دیکتاتوری و گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون بیداری اسلامی و دشمنی آمریکا و غرب با دین مبین اسلام و هراس از واژه بیداری اسلامی از بخشهای دیگر نشست بود.

 

سرانجام این نشست با سخنرانی ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران پایان یافت. وی در این سخنان با اشاره به تلاش برخی کشورهای عربی برای کمرنگ ساختن نقش جمهوری اسلامی ایران در جنگ 8 روزه رژیم اشغالگر علیه غزه، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران در این پیروزی با ملت و مقاومت فلسطین سهیم هستند./980/پ203/ع

ارسال نظرات