۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۵۱۴۶۰
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

9 دی سیل خروشان ملت در حمایت از ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به این‌که مردم فارغ از وابستگی‌های سیاسی تنها در لبیک به رهبری وارد میدان شدند، گفت: نباید این حرکت بزرگ عاشورایی ملت با برخی جناح‌بازی ها مورد سطحی‌نگری قرار گیرد.
حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تأکید بر این‌که شناخت ابعاد مختلف فتنه 88 راهگشای حرکت با بصیرت ملت در ادامه راه انقلاب اسلامی ایران خواهد بود، اظهار داشت: در حماسه تاریخی 9دی مردم تنها به حمایت از رهبری و لبیک به ندای « أین عمار » ولایت یکپارچه به پا خاستند.

 

وی با بیان این‌که در حماسه 9دی عظمت و شکوه ملت ایران به رخ جهان کشیده شد، خاطرنشان کرد: حرکت خودجوش آحاد مختلف مردم در مقابله با فتنه 88 ، برخاسته از هویت عاشورایی و وحدت ولایی ملت بود، نباید این حرکت بزرگ عاشورایی ملت با برخی جناح‌بازی ها مورد سطحی‌نگری قرار گیرد.

 

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به این‌که مردم فارغ از وابستگی‌های سیاسی تنها در لبیک به رهبری وارد میدان شدند، افزود: باید به این حقیقت مهم آگاه بود که فتنه 88 در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی‌سابقه بود، چراکه تمام بدخواهان نظام اعم از ملی‌گراها، سلطنت‌طلبان، منافقان، دول غربی و حتی برخی رژیم های مرتجع منطقه برای براندازی نظام اسلامی ایران یکدل و هم‌صدا شده بودند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در چنین شرایطی ملت ایران یکپارچه به پا خاسته و ارزش های اسلامی را تا سالیان سال بیمه و توطئه دشمنان مکتب تشیع و ولایت را خنثی کردند، در حقیقت با این حرکت مردم نقشه های دشمن با سیل روان ملت به کلی محو و نابود شد.

 

وی با بیان این‌که 9 دی سیل خروشان ملت در حمایت از ولایت بود، گفت این حرکت تاریخی را باید مدیون روشنگری بصیرت‌بخشی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست، چراکه دوران 8 ماهه فتنه کلاس درس بزرگ بصیرت برای آحاد ملت بود که سال‌ها زمان نیاز بود تا چنین بینشی در میان اقشار مختلف حاصل شود.

 

حجت الاسلام قهرمانی خاطرنشان کرد: باید این خاطره تاریخی را زنده نگه داشته و افتخار کنیم که بصیرت ملت ایران بعد از گذشت 1400 سال از بعثت پیامبر، توطئه کفار و دشمنان دین رسول الله را خنثی می کند، 9 دی ثابت کرد که مردم ایران عاشق ولایت هستند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی گفت: اگر مردم کوفه ائمه اطهار را تنها گذاشتند و صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین را نشینیدند، امروز مردم ایران بعد از گذشت 1400سال به ندای رهبرشان لبیک گفتند و و چراغ انقلاب اسلامی را روشن نگه داشتند و به یقین می توان اذعان داشت که این ملت همچنان پشتیبان انقلاب و ولایت خواهند بود./935/ت302/ب

ارسال نظرات