۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۵۱۶۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

طرح وحدت ملی بهانه‌ای برای مشروعیت بخشی به فتنه گران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به طرح وحدت ملی اشاره کرد و با بیان این که جریان ها و برخی تناقضات داخلی دلیلی بر تشکیل این طرح نیست، خاطرنشان کرد: طرح وحدت ملی بهانه‌ای است تا جریانی را مشروعیت دهند و فتنه 88 را مدیریت کنند.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در جمع بسیجیان استان در ساری به حماسه عظیم 9دی ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که این روز به یاد ماندنی تحقق وعده الهی در خصوص پیروزی حق علیه باطل بود، گفت: آن حماسه ماندگار یأس و ناامیدی را در دل های دشمنان نظام اسلامی لبریز کرد.

 

وی با بیان این که حماسه نهم دی تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در برابر جبهه فکر بود، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آگاهی و هوشیاری هر چه بیشتر و همچنین رصد کردن حوادث زمان در مسیر دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری با همه توان ایستادند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این که بصیرت در سایه تقوا و دینداری حاصل می شود، خاطرنشان کرد: بصیرت همچون چراغ روشنی مسیر صحیح را در فضای غبار آلود به انسان نشان می دهد.

 

حجت الاسلام نظری، حق مداری را ویژگی انسان بصیر دانست و با بیان این که انسان بصیر همواره در مسیر حق گام برمی دارد، گفت: انسان بصیر باید نظر و دیدگاه های جریان ها و گروه های سیاسی را با دیدگاه های رهبری انقلاب که مدار حق محسوب می شود تطبیق دهد.

 

وی با تأکید بر این که انسان بصیر باید در موضع حق مقاومت و ایستادگی داشته باشد، ادامه داد: انسان بصیر هیچ گاه دچار انفعال و محافظه کاری در این مسیر نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که متأسفانه در تاریخ انقلاب اسلامی نیز عده ای به دلیل عدم مقاومت بر موضع حق در مقابل مدار حق و رهبری انقلاب قرار گرفتند، تصریح کرد: برخی از این افراد حتی خدمات ارزنده ای نیز به انقلاب داشتند، اما در نهایت در برابر مدار حق قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که حماسه عظیم نهم دی سال 88 انقلاب اسلامی را در برابر هرگونه فتنه گری داخلی و خارجی بیمه کرد، افزود: ملت ایران اسلامی در نه دی نشان دادند که همواره پای عهد خود با امام و رهبری انقلاب خواهند ماند.

 

وی اهانت به ساحت امام حسین (ع) در عاشورای حسینی از سوی عوامل فتنه را حرکتی نابخشودنی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران به منظور پاسخ به این عمل زشت و ننگین سران فتنه آن حماسه عظیم را خلق کردند.

 

حجت الاسلام نظری اظهار داشت: حادثه سیاسی سال 88 ضربات اقتصادی زیادی را بر انقلاب اسلامی تحمیل کرد که فتنه‌گران با این اقدام ضد اسلامی امنیت اقتصادی پایدار در کشور را به زیر سوال بردند و باعث شد تا دیگر سرمایه‌گذاران به این کشور اعتماد نکنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا حمایت از فتنه سبز را راهبرد اصلی آمریکا علیه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آنها تلاش کردند انقلابی در ایران شکل بگیرد که آمریکایی ها بتوانند اهداف خود را در کشور عملی کنند.

 

حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود، انقلاب اسلامی را مرکز ثقل بیداری اسلامی در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: فتنه گران داخلی و خارجی تلاش کردند در فتنه سال 88 ملت های آزاده و مسلمان را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و ناامید کنند.

 

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: خطبه تاریخی مقام معظم رهبری آتش فتنه ها را خاموش کرد.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که حضور پر شور مردم کشور در راهپیمایی نهم  دی 88 همه فتنه‌های سیاسی کشورهای استعماری را خنثی کرد، گفت: ملت ایران در سال 88 تودهنی بزرگی به نظام سلطه زدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح وحدت ملی اشاره کرد و با بیان این که جریان ها و برخی تناقضات داخلی دلیلی بر تشکیل این طرح نیست، خاطرنشان کرد: طرح وحدت ملی بهانه‌ای است تا جریانی را مشروعیت دهند و فتنه 88 را مدیریت کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات