۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۵۱۶۵۲
به اهتمام دفتر آیت الله حکیم؛

500 زائر خارجی در مراسم اربعین حسینی شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ س500 زائر خارجی از کشورهای مختلف جهان با حمایت مادی و معنوی دفتر حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم به عراق آمده تا در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.
حضرت ايت الله سيد محمد سعيد حکيم از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، 500 تن از شیعیان کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی به همت دفتر حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف وارد نجف اشرف شدند تا در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

 

دفتر حضرت آیت الله حکیم همه هزینه های سفر این زائران خارجی را متقبل شده و محل اقامت آنان در زمان پیاده روی از نجف به کربلا را فراهم کرده است.

 

زائران خارجی پس از پیاده روی به سوی کربلای معلا و مشارکت در مراسم اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به نجف برمی گردند و با مراجع تقلید این شهر دیدار خواهند کرد.

 

جمعی از این زائران قرار است با تشکیل هیأتی از زائرانی که با پای پیاده از شهرهای مختلف به سوی کربلا روانه شده اند، پذیرایی کنند.

 

گفتنی است این چهارمین سالی است که جمعی از زائران خارجی با حمایت مادی و معنوی حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم به زیارت بارگاه های مطهر در عراق نائل می شوند./980/ب903/ک

ارسال نظرات