۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۵۱۶۵۷

زائران ایرانی از مرز مهران به سوی کربلا پیاده روی می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اطلاع رسانی شورای استان واسط عراق تاکید کرد که بیش از 340 زائر ایرانی، روز گذشته از مرز مهران وارد عراق شده و با پای پیاده به سوی کربلا روانه شدند.
پياده روي عزاداران حسيني به سوي کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از 340 تن از شهروندان ایرانی، روز گذشته پیاده روی خود را از مرز مهران به سوی کربلای معلا آغاز کردند.

 

طه الردینی، مدیر اطلاع رسانی شورای استان واسط عراق با ذکر خبر فوق، گفت: 340 تن از شهروندان ایرانی که از شهرهای مختلف این کشور به عراق آمده اند، روز گذشته از مرز زرباطیه وارد عراق شده و از آن مکان به پیاده روی به سوی کربلا برای مشارکت در اربعین حسینی پرداختند.

 

وی افزود: اتاق عملیات نظامی الفرات اوسط نیز یک گروه از نیروهای امنیتی را مامور محافظت از آنان تا استان بابل کرد و نیروهای این استان نیز حمایت این زائران را برعهده خواهد گرفت.

 

الردینی با اشاره به اینکه پیاده روی زائران ایرانی 5 روز طول خواهد کشید، اظهار داشت: زائران ایرانی از شهرهای بدره، کوت، نعمانیه و شوملی رد می شوند تا به کربلای معلا برسند.

 

گفتنی است این آمار تنها به روز گذشته و تنها مرز مهران اختصاص دارد و در روزهای گذشته نیز جمع کثیری از زائران ایرانی از مرز مهران و مرزهای مشترک با عراق وارد این کشور شده و به سوی کربلا روانه شده اند./980/ب903/ک

ارسال نظرات