۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۶۹۱

هوشیاری آیت الله علم الهدی بی بی سی را مجبور به تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ در پی مصاحبه امام جمعه مشهد و تکذیب سخنان منتسب به وی در شبکه بی بی سی؛ این شبکه مجبور به تکذیب خبر شب گذشته خود شد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، هوشیاری آیت الله علم الهدی که طی مصاحبه ای اخبار منتسب به خود در شبکه بی بی سی را تکذیب کرد، دیگر بار توطئه این سرویس تفرقه افکن وابسته به انگلیس خبیث ناکام ماند.

بی بی سی که در راستای القای وجود شکاف بین بزرگان نظام، مدعی شده بود  آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در اظهار نظری مخالف با دیدگاه نظام، موسوی و کروبی را از سران فتنه نمی داند با توجه به مصاحبه امروز و سخنان صریح وی درباره سران فتنه، مجبور به تکذیب خبر شب قبل خویش شد.


خبر سازی های دروغین و جنجالی و ایجاد موج کاذب خبری در جامعه و در پایان، موج سواری آزادانه و سوء استفاده از فضای ملتهب ایجاد شده، از شگردهای همیشگی این شبکه استعماری است که البته این بار با هوشیاری و بصیرت امام جمعه مشهد این نقشه نیز نقش بر آب شد.

گفتنی است، آیت الله علم الهدی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس به بررسی ابعاد فتنه 88 و حماسه نهم دی پرداخته بود که بی بی سی با تقطیع سخنان وی مدعی شده بود وی موسوی و کروبی را از سران فتنه نمی داند. پس از این تحلیل بی بی سی، امام جمعه مشهد در مصاحبه ای دیگر با همان خبرگزاری پرده از این دروغ‌پردازی این شبکه برداشت و گفت موضع من همان است که در دی ماه 88 بیان کرده‌ام و فتنه‌گران را «باغی» می‌دانم. / 9161/خ

ارسال نظرات