۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۵۱۷۱۱
نماینده مردم تهران در مجلس:

برخی در فتنه 88 فرزندان و اطرافیان خود را بر همه چیز ترجیح دادند

خبر گزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برخی افراد در فتنه 88 فرزندان و اطرافیان خود را بر همه چیز ترجیح دادند، گفت: یادآوری و گرامی داشت حماسه 9دی باعث بی آبرویی و رسوایی مجدد و همیشگی عقبه فتنه در تاریخ می شود.
حجت الاسلام رسايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یک شنبه شب در جمع مردم اصفهان گفت: از صدر اسلام تا کنون بار سنگین مسئولیت بر روی دوش عده ای قلیل بوده و عموم مردم از پذیرش حق و حقیقت شانه خالی کرده اند و در جریان فتنه هم متاسفانه این مساله خود نمایی کرد و برخی از مسؤولان با سکوت خود، حقیقت را حمایت نکردند.

 

وی با اشاره به فتنه سال 88 خاطر نشان کرد: مردم در این قضیه نشان دادند که این حرف امام که فرمود: «از دوران رسول اکرم(ص) تا کنون پس از اصحاب امام حسین(ع)، مردمی مثل مردم ایران نیامده اند» حرفی کاملاً درست بوده و این برای مردم ایران یک مدال زرین در طول تاریخ است.

 

حجت الاسلام رسایی با تمجید از عملکرد صدا و سیما در گرامی داشت  و یادآوری حماسه یوم الله نهم دی، تصریح کرد: بنده به رییس صدا و سیما گفتم: همه مردم، اسامی کشته شدگان فتنه را به خاطر فعالیت شدید رسانه های ضد انقلاب می دانند ولی تا کنون کسی نام و نشانی درستی از 23 شهید فتنه نمی داند و نباید این شخصیت ها گمنام بمانند و این ظلم به این شهدا و مردم است.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: هنوز عده ای در کشور از برگزاری سالگرد و یادآوری این حماسه ناراحت و مخالف این هستند که این حماسه هر ساله در اذهان زنده شود، این اشخاص یا از سران فتنه و یاوران آنها بودند و یا از ساکتین فتنه.

 

وی دلیل این ناراحتی را یاد آوری واقعیات این فتنه در ذهن عموم و شناسایی عوامل اصلی فتنه ذکر کرد و گفت: این یادآوری باعث بی آبرویی و رسوایی مجدد و همیشگی عقبه این فتنه در تاریخ می شود.

 

وی با اشاره به داستان نوح و پسرش و بیان خاطره ای از صلابت حضرت امام در حمایت از انقلاب، تصریح کرد: متاسفانه در این فتنه برخی فرزند و اطرافیان خود را بر همه چیز ترجیح دادند و این به فتنه دامن زد؛ بعضی محاکمه فرزندان خود را با محاکمه خود و انقلاب معادل دانستند و این کار را بیش از پیش مشکل کرد.

 

مدیر مسئول هفته نامه نه دی با اشاره به مدیریت داهیانه رهبر انقلاب گفت: رهبری با گذشت بیش از 20 سال از رهبری شان به دلیل این که بر سلوک امام خمینی رفتار می کنند، محبوب مردم است؛ رهبری هم بنا بر اصول امام، نظام اسلامی را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی کنند و این باعث کینه دشمنان نسبت به ایشان شده است و این کینه تمام شدنی نیست .

 

وی با انتقاد شدید از ساکتین فتنه گفت: در دوران سخت فتنه، ساکتین فتنه با سکوت عجیب و دور از انتظار خود، رهبری را غریب کردند، فریاد "اَین عمار" رهبری، در واقع ندایی برای ساکتین به خواب رفته ای بود که از ترس آبرو و جایگاه به سوراخی خزیده بودند، ساکتین فتنه در واقع کاسبین فتنه بودند و با سکوت خود قصد داشتند برای خود کاسبی کنند.

 

این فعال سیاسی در پایان در خصوص فتنه های آینده اظهار داشت: چون تمامی انسان ها همیشه در معرض آزمایش هستند، بنابراین در آینده نیز فتنه به عنوان یک ابتلا و آزمایش به سراغ ما می آید و مانند تمامی فتنه هایی که از ابتدای انقلاب تا کنون اتفاق افتاده است، این بار نیز فتنه گران جایگاه و شخص ولی فقیه را هدف قرار می دهند. و باز مردم باید با هوشیاری کامل مراقب حرکت ها باشند تا فتنه در رسیدن به اهداف خود شکست بخورد.

 

شایان ذکر است این همایش به همت مجموعه فرهنگی پیروان رهبر و ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی در مسجد الغفور اصفهان برگزار شدد./939/پ202/ج

ارسال نظرات