۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۵۲۲۴۷
فرزند آیت الله ناصری:

حال عمومی آیت الله ناصری مساعد است

خبرگزاری رسا ـ فرزند آیت الله ناصری گفت: کسالت ایشان با استراحت و مصرف دارو تا حدود زیادی برطرف شده و از امروز برای ادای فریضه نماز در مسجد حاضر می‌شوند.
آيت الله ناصري

احمد ناصری، فرزند آیت الله محمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان در خصوص وضعیت سلامت آیت الله ناصری گفت: حال عمومی ایشان خوب است و بیماری خاصی ندارند.

 

وی در خصوص کسالت این استاد اخلاق اظهار داشت: ایشان یک هفته پیش به دلیل درد در ناحیه پا، در راه رفتن دچار مشکل شدند و بنابر توصیه پزشکان به استراحت و درمان در منزل پرداختند.

 

وی در خصوص سلامتی ایشان افزود:  با استراحت و مصرف دارو، کسالت ایشان تا حدود زیادی برطرف شده و از امروز برای ادای فریضه نماز در مسجد حاضر می شوند.

 

گفتنی است، آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی، در سال 1309 ‏هجری شمسی، در شهر دولت‏آباد برخوار واقع در ده کیلومتری شهر اصفهان، در خانواده‏ای که سهمی بسزا از زهد و تقوا و دانش دینی تحصیل کرده بود؛ به دنیا آمد. پدر وی حاج شیخ محمد باقر ناصری که از عالمان زاهد و وارسته بود، برای ادامه تحصیل به شهر مقدس نجف اشرف می‌رود. آیت الله ناصری در این زمان چهارده ساله بوده و دروس مقدمات حوزه را فرا گرفته بود، پس از دو سال اقامت، مادر وی فوت می کند و در جوار مولایش امیرالمؤمنین دفن می‌شود.

  یک سال پس از فوت مادر، پدر به همراه خانواده به ایران باز می‌گردد و فرزند خود را برای تحصیل در نجف باقی گذاشته و وی را به امیر المؤمنین می‌سپارد. حضرت آیت الله ناصری پس از سالها تحصیل به امر استاد خود، مرحوم آیت الله کشمیری به ایران بازگشت و در دولت‌آباد و اصفهان به تربیت نفوس مستعد، تدریس فقه و اصول و تفسیر و اقامه جماعت و پاسخ گویی نیازهای گوناگون مردم پرداخت. مجالس وعظ و سخنرانی این عالم بزرگوار روحانیت و معنویتی خاص دارد و کلام او که شیفته‌ اهل بیت(ع) و دلداده‌ حضرت ولی عصر امام زمان(عج) است، گوارای جان‌های تشنه است./939/ت302/ع

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
الحمدلله رب العالمین
خدا حفظشون کنه ایشون و همه علماء رو چراغ راه این امت و ملت هستند.
2
0
اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
با سلام ،خدا حفظ کنه علمای که مثل ایشون کمیابند واقعا
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵
خدا ایشون رو حفظ کنه
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
خداوند بهشون سلامتی وعافیت در همه امور دهد همچنین طول عمر ،چنین بزرگوارانی نادر بوده ومایه برکت هستند
0
0
طاهره فتاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
باعرض سلام ودعاازپیشگاه خداوند واقا امام زمان جهت بهبودی ایشان وادامه حیات ایشان که برای شهراصفهان مایه خیر وبرکت هستندومایه هدایت ماانشاالله
0
0