۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۵۲۳۶۴
دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان:

گسترش فرهنگ نماز تلاش مردم و مسؤولان را می طلبد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با بیان که کار گروهی سبب آسان شدن گسترش نماز می‌شود، اظهار داشت: با همتی همگانی می‌توان شاهد ترویج فرهنگ معرفتی نماز در استان باشیم.
سيد موسي بلاديان، مسؤول ستاد اقامه نماز خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید موسی بلادیان، دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان، صبح امروز  در سومین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله «سبک زندگی اسلامی» تصریح کرد: الگو قرار دادن زندگی پیامبر اکرم(ص) و امیر مؤمنان(ع) می تواند سعادت دنیوی و اخروی را برای فرد به ارمغان آورد.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به این که ائمه اطهار(ع) با وجود این که عبادت خداوند متعال را انجام می دادند به فعالیت هایی همچون کشاورزی هم می پرداختند، ابراز داشت: حضرت علی(ع) در آن روزگار یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خرما در مدینه و مکه بود.

بلادیان در ادامه به احداث نمازخانه در اداراتی که بیش از بیست کارمند دارند اشاره کرد و افزود: مدیران با اعتباراتی که در اختیار دارند اقدام به ساخت نمازخانه برای کارکنان کنند؛ چرا که با تحقق این مسأله معنویت خاصی در اداره حاکم خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با تأکید بر این که همه باید برای اقامه نماز در مکان های مختلف استان تلاش کنند، اظهار داشت: مسؤولان با استفاده از ایده، پیشنهادت و انتقادات مردم  به ویژه نخبگان کیفیت گسترش اقامه نماز را بالا ببرند.

وی با بیان این که گسترش اقامه نماز تلاش همگان را می طلبد، خاطرنشان کرد: ثمره فعالیت فردی تنها برای آن فرد است اما اگر عمل گروهی باشد به یقین همه جامعه از آن سود خواهند برد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر خوزستان با اشاره به تهاجم هایی که از سوی ماهواره ها بر روی نهاد خانواده صورت می گیرد، ابراز داشت: ماهواره همه ارزش های اسلامی و تربیتی را از بین می برد.

بلادیان همچنین تصریح کرد: خوشبختانه امروزه با وجود جنگ های مختلف روانی همواره نوجوانان و جوانان حضور چشم گیری در مساجد و برنامه های معرفتی و تربیتی دارند.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان در سخن پایانی سخنان گفت: امیدواریم با همتی راسخ شاهد گسترش روز افزون فرهنگ نماز در نقاط استان به ویژه در ادارات باشیم./9458 /پ202/س

 

ارسال نظرات