۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۵۲۳۷۰
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اهواز:

پیروزی در شبیخون فرهنگی نیازمند تلاش همه جانبه مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان تأکید کرد: اگر می خواهیم توطئه های دشمن را خنثی سازی کنیم به برنامه های فرهنگی معرفتی توجه و بها دهیم.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان، امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان، با بیان این که دشمن از سال های نخست انقلاب اسلامی پا به عرصه تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران گذاشت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی این تهاجم را به شبیخون فرهنگی شبیه کرده اند و وظیفه ما در این برهه از زمان تبیین ارزش های اسلامی برای جامعه است.

وی با اشاره به این که مهم ترین هدف نظام سلطه نابودی نهاد خانواده است خاطرنشان ساخت: امروزه دشمن با ترفند های مختلف اعتقادات و باور های جامعه را مورد هدف قرار داد است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز همچنین با تأکید براین که تبیین جایگاه نماز برای جامعه یکی از راهکار های خنثی سازی توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی همراه با مردم به میدان گسترش فرهنگ اقامه نماز بیایند و فعالیتی عام المنفعه انجام دهند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان این خداوند متعال به پیامبر خویش دو برنامه مدون داده است، خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه ها تلاوت قرآن کریم و دیگری اقامه نماز است؛ چرا که در صورت تحقق این دو مسأله مقابله با تهاجم فرهنگی آسان می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به گسترش نهضت قرآنی در کشور دارند، تأکید کرد: با ایجاد کمیته ها در ادارت و شهرهای استان و تشکیل زیر ساخت های برای این مقوله به یقین نهضت قرآنی محقق خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار داشت: خوشبختانه امروزه در کشور به ویژه در خوزستان قاریان خوبی حتی در جهانی وجود دارد و در بیشتر مسابقات رتبه نخست را به خود اختصاص می دهند.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز در نهاد و دستگاه های اجرایی اظهار داشت: ایجاد انگیزه معنوی بین کارکنان سبب پر شدن نمازخانه های ادارات خواهد بود./9458/پ202/س

ارسال نظرات