۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۵۲۳۹۳
مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا:

غرب با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم قصد خدشه دار کردن اسلام را دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج) بیان کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از گسترش اسلام در جوامع غربی به ساحت پیامبر اکرم(ص) اهانت می‌کنند تا با خدشه دار کردن اسلام جویندگان حقیقت را منحرف کنند.
پيامبر اکرم (ص)
حجت الاسلام مصطفی صبوری، مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که بعد از فوت پیغمبر(ص) خواص دینی و سیاسی جامعه امتحان شدند گفت: خواص در آزمون بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) موفق نشدند چرا که مقطعی عمل کردند و تحلیل نادرستی از موقعیت داشتند.

وی مولفه‌های مهم سرپیچی از فرمایشات پیغمبر(ص) در رابطه با جایگاه اهل بیت(ع) را تعلقات دنیوی دانست و گفت: حب دنیا، ریاست طلبی و قومیت‌گرایی باعث اقدام‌های تاسف باری نسبت به اهل بیت (ع) شد که برای شیعیان برگشت ناپذیر است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج) ادامه داد: میزان درک حقیقت دین به میزان درک حقیقت معرفت دینی برمی‌گردد و حب دنیا باعث درک نادرست از دین خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: از قدیم تا حال یک راه حق و یک راه شیطانی وجود داشته و همیشه راه شیطانی جلوی راه حق صف‌آرایی می‌کرده، راه حق همان بسته آموزشی دین است و اسلام بسته آموزشی را در چند دهه اخیر به جهان ارسال کرده و گسترش دین مبین اسلام یا همان بیداری اسلامی بک نوع تهدید برای بقای غرب است از این رو با اهانت به پیامبر(ص) قصد جلوگیری از این روند را دارند./9599/ت303/ع

ارسال نظرات