۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۵۲۵۶۵

بیان احکام شرعی در سیمای انگلیسی شبکه سحر

خبرگزاری رسا ـ در راستای آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان انگلیسی زبان شبکه جهانی سحر با احکام شرعی، سیمای انگلیسی این شبکه بین المللی برنامه «احکام » را با قالب گفت و گو محور و با حضور کارشناسان مذهبی روی آنتن می برد.
شبكه سحر



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه زنده هفتگی، هر پنج‌شنبه‌ از ساعت 30/12 تا 00/13به وقت تهران، به بیان مسائل شرعی اختصاص یافته است و در مدت زمان 30 دقیقه ، مباحث شرعی و مبتلا‌به فقهی را توسط کارشناسان مختلف مورد بحث و کنکاش قرار می‌دهد.


سید مصطفی بابایی تهیه‌کننده این برنامه مذهبی درباره محتوای این برنامه اظهار کرد: سعی می‌کنیم مسائل روزمره شرعی را به همراه احکامی که در ایامی نظیر ماه مبارک رمضان با مناسبت‌های مختلف دینی و آیینی نیز قرین است را برای علاقه‌مندان به مسائل مذهبی بازگو کنیم.


وی ادامه داد: در برنامه‌های گذشته به خاطر تقارن با ماه محرم تلاش کردیم مباحثی چون نذر و نیز عزاداری‌های مذهبی و شبهاتی که پیرامون برخی انحرافات و بدعت‌ها مثل قمه‌زنی و.. در جامعه موجود است را برای بینندگان در طول ماه محرم مطرح سازیم.همچنین علاقه‌مندان جهت بیان سوالات و دیگاه‌های شرعی خود می‌توانند به صورت تماس تلفنی، مباحث خود را با کارشناسان برنامه مطرح سازند.


گفتنی است عوامل فنی برنامه هفتگی احکام عبارت‌‌اند از: سید مصطفی بابایی تهیه‌کننده ، مسعود متقیان و حسین ماندنی تصویربرداران، محمدرضا شهبازیان صدابردار . مجری این برنامه نیز سید مسعود پیغمبرزاده است.


سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر، برنامه های متعددی با رویکرد فرهنگی و معارف اسلامی را برای مخاطبان غیر ایرانی خود تدارک و پخش می کند./916/د102/ع
 

ارسال نظرات