۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۵۲۷۳۵

حضور طلاب برتر خوزستان در جشنواره طلاب جوان موفق

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از اعزام هشت طلبه خوزستانی به منظور شرکت در جشنواره ملی طلاب جوان موفق خبرداد.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جشنواره «طلاب جوان موفق» از سوی حوزه علمیه قم اظهار داشت: هشت نفر از طلاب حوزه علمیه استان در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان به اسامی نفرات اعزامی حوزه علمیه این استان جشنواره یاد شده اشاره کرد و افزود: حجج اسلام محمد رضا پور ملکی، مجید فروغی نژاد، حسین سعدی، غلام عباس شیرانی خلف‌آبادی، ابراهیم شریف‌پور و سجاد سواری از اهواز، هیثم بوعذار از مدرسه علمیه هویزه و سید علی سجاد نجاتیان از شوش نفرات اعزامی از سوی حوزه علمیه خوزستان به جشنواره طلاب جوان موفق هستند.

حجت الاسلام آلبکل در ادامه با اشاره به اهداف این جشنواره، ابراز داشت: «شناسایی طلاب جوان موفق در عرصه های آموزش، پژوهش و تبلیغ امور فرهنگی»، «الگو سازی و معرفی تراز شایسته جوان مسلمان»، «تشویق طلاب جوان موفق و ارج نهادن به تلاش ها و فعالیتهای سازنده علمی و تبلیغاتی آنان»، «نشاط افزایی و تقویت روحیه اعتماد به نفس و امید به آینده جهت رشد سطح علمی و معنوی طلاب جوان» اهداف جشنواره طلاب جوان موفق هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره ارتقا هویت جوان به ویژه طلاب در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام آلبکل در پایان سخنانش بیان داشت: امیدواریم طلاب با کسب رتبه های برتر چنان شوق و نشاطی در دیگر طلاب استان ایجاد کنند تا هر ساله نفرات نخست این جشنواره از خوزستان باشند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات