۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۵۲۷۹۷
به مناسبت هفته وقف؛

برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه رباط کریم تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم به تشریح برنامه های این اداره در هفته وقف پرداخت.
برنامه‌هاي ادره اوقاف و امورخيريه رباط کريم در هفته وقف

حجت‌الاسلام حسن خانی،مسؤول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری برنامه‌های متعددی همزمان با هفته وقف در رباط کریم خبرداد و گفت: در روز پنجشنبه 21 دی‌ماه جلسه یاوران وقف در امامزاده عمادالدین(ع) این شهرستان برگزار خواهد شد که در آن فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان رباط کریم حضور دارند.

وی افزود: در روز جمعه که به نام وقف، احیاء سنت و سیره نبوی نام گذاری شده است،برنامه‌هایی هم چون عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن(ع)، قرائت زیارت‌نامه، دعای ندبه و سخنرانی با موضوع وقف و حرکت دسته‌جمعی دسته عزاداران به سوی محل برگزاری نماز جمعه را داریم.

مسؤول امورفرهنگی اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رباط کریم در اشاره به دیگر برنامه های این اداره اظهار داشت: در هفته آینده برنامه‌های عزاداری شهادت امام رضا(ع)، شرکت در جلسه صنفی بازاریان و ایراد سخنانی در رابطه با ایجاد موقوفات جدید را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم گامی در جهت گسترش فرهنگ وقف برداشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: همایش بزرگ یاوران وقف را با حضور واقفین،خادمین، هیئت امناء و خانواده همکاران را اجرا خواهیم کرد که زمان برگزاری آن روز دوشنبه 25 دی‌ماه است.

حجت الاسلام خانی در پایان به برنامه‌های روز ششم و هفتم از هفته وقف اشاره و عنوان کرد: مهمترین برنامه‌های هفته وقف، نشست صنفی با طلاب و روحانیون با رویکرد ایجاد موقوفات جدید و دعوت از بانوان خیر با هماهنگی حوزه علمیه خواهران و ایجاد وقف جدید و غبارروبی بقعه امامزاده عمادالدین(ع) است./957/ت303/ص 

 

ارسال نظرات