۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۵۲۸۷۱

بی بی سی درقامت مقابله با ارزشهای اسلامی وایرانی

خبرگزاری رسا _ شبکه بی بی سی با دعوت از یک بازیگر بی قیدو هرزه سعی کرد که با معرفی وی، او را به عنوان یک الگو به جوانان معرفی نماید.
به عبارت ديگر

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ؛ شبکه بی بی سی در برنامه به عبارت دیگر به مصاحبه با یکی از بازیگران ایرانی آمریکایی نشین پرداخت.
شهره آغداشلو که در این برنامه حضور پیدا کرده بود، ضمن دمکراتیک خواندن جامعه آمریکا گفت: ما بازیگرها مثل بچه ها می مانیم. اگر به ما محبت بکنند، مثل اینکه صدآفرین به ما داده اند خوشحال می شویم.
وی که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، پس از آخرین بازی خود در فیلم ضد اسلامی ایرانی «سنگسار ثریا » که اعتراض ملت مسلمان ایران را نسبت به این فیلم موهن وضد ارزشی به دنبال داشت دیگر برای ایفای نقش از سوی تهیه کنندگان فیلم‌های هالیوودی دعوت به همکاری نشد.


وی که علاقه بسیاری به روابط نامشروع دارد در رزومه بازیگری خود  فیلم های ضد ارزشی و غیر اخلاقی بسیاری را میتوان یافت وی در حال حاضر در کسوت یک فعال حقوق بشر  در اشاعه فرهنگ برهنگی فعالیت می کند.

اخیرا شبکه بی بی سی درقامت مقابله با تفکرات اسلامی از افرادی تجلیل میکند که هیچ تقیدی نداشته و به مقابله با فرهنگ اسلامی وایرانی پرداخته اند./ 9161/خ

ارسال نظرات