۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۵۳۲۷۶
حجت الاسلام شجونی:

فتنه‌گران در آستانه انتخابات با مواضعی دیگر به دنبال فتنه هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: کسانی که دم از انتخابات آزاد می زنند، مگر خود دو دوره چهار ساله در جریان همین انتخابات به عنوان رییس جمهور منتخب مردم فعالیت نکردند.
همايش نکوداشت نواب صفوي در تبريز شجوني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز شب گذشته در نشست پرسش و پاسخ سیاسی که در جریان سومین یادواره مردمی سالگرد شهادت نواب صفوی در مسجد شعبان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: فتنه‌گران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با مواضعی جدید به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.

 

وی با بیان این‌که فتنه‌گران 88 با کمال وقاحت اکنون در حکمیت ابوموسی اشعری به سخن آمده‌اند، گفت: متأسفانه عده‌ای هستند که وقتی به برکت امام راحل و رهبری به جاهایی می رسند، هوای قدرت، ثروت و شهرت مست شان می کند و در نهایت به جایی می رسند که خود را بالاتر از ولایت می دانند. 

 

حجت الاسلام شجونی ادامه داد: بنده در طول تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی با شخصیت‌های مختلفی از جمله طالقانی، بازرگان و دیگران در زندان بودم، یک بار برای نواب صفوی و 24 بار برای امام زندان افتادم، حاصل این مبارزات این است که روحانیت دردمند و دلسوز اسلام، کشور و مردم است، اما متأسفانه عده‌ای روحانیت را نردبان ارتقای خود قرار دادند و سرآخر این نردبان را شکستند.

 

وی با تأکید بر این‌که تنها کسانی ارزش دارند که دردمند بوده و دلشان برای نظام بسوزد، گفت: اگر دردمند نباشیم و دغدغه اسلام و مسلمین نداشته باشیم، به یقین راه به بیراهه رفته‌ایم و منحرف خواهیم شد. 

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران خاطرنشان کرد: عده‌ای از سهم امام بهره‌مند هستند که سهم یزید بر آنان حرام است! این در حالی است که در دوران جنگ تحمیلی رزمندگانی داشتیم که پوتین های خود را متعلق به بیت‌المال می دانستند و در لحظه شهادت بر رد امانت تأکید داشتند.

 

حجت الاسلام شجونی افزود: فتنه‌های رنگین در هر کشوری که راه افتاده، دشمنان جواب گرفته‌اند، امروز اگر در خود آمریکا، انگلیس و فرانسه که ادعای آزادی بیان دارند اگر حرف معترضان خیابانی شود، حداقل چند سال زندان در گوانتانامو نصیب شان خواهد شد. 

 

وی با تأکید بر این‌که طرح مسأله انتخابات آزاد خیانت به امام و شهدا است، گفت: اولین بار این اصطلاح از زبان فرزند شاه فراری و خائن از شبکه‌های بیگانه مطرح شد که بعدها از زبان کسانی شنیده شد که به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب هستند، بنده به صراحت اعلام می کنم آنان که پشت سر افراد، حرف‌ها و اتهام هایی مضحک مطرح می کنند، بدانند که اگر شخص آقای جنتی هم نباشد، کس دیگری هست که رد صلاحیت شوند. 

 

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: کسانی که دم از انتخابات آزاد می زنند، مگر خود دو دوره چهار ساله در جریان همین انتخابات به عنوان رییس جمهور منتخب مردم فعالیت نکردند، نمی شود نظامی را متهم کرد، در حقیقت این یک وطن‌فروشی محسوب می شود.‌/935/پ202/ج

ارسال نظرات