۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۵۳۷۷۵
در نمایشگاه کتاب خوزستان؛

عرضه بیش از 100 عنوان کتاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ بیش از 100 عنوان کتاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی ایران در موضوعات مختلف در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
عرضه بیش از 100 عنوان کتاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی

حسین امینی، مسؤول غرفه انقلاب اسلامی ایران در حاشیه هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از عرضه بیش از 100 عنوان کتاب و نرم افزار به قلم مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت ایشان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

وی با اشاره به استقبال چشم گیر مردم خوزستان در روز های پایانی نمایشگاه ابراز داشت: در غرفه انقلاب اسلامی افزون بر کتاب هایی که به قلم مقام معظم رهبری به چاپ رسیده اند، نرم افزار سخنان آیت الله خامنه ای و همچنین برخی از کتاب های منتشر شده در خصوص مسائل مختلف و شخصیت ایشان نیز جهت فروش قرار گرفته است.

امینی به حضور و پرسش و پاسخ قشر جوان در غرفه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در روزهای برگزاری نمایشگاه، کتاب های رساله استفتائات مقام معظم رهبری، زن و بازیابی هویت، چهار گفتار در رابطه با محرم و نرم افزار حدیث ولایت از استقبال خوب بازدیدکنندگان برخوردار بود.

وی با اشاره به بخش ویژه بیداری اسلامی در این غرفه ابراز داشت: در قسمت کتب پیرامون بیداری اسلامی بیش از 30 عنوان کتاب به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی جهت خرید علاقه مندان قرار گرفته شده است.

گفتنی است غرفه انتشارات انقلاب اسلامی ایران زیر نظر انتشارات مقام معظم رهبری در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان در انتهای سالن خلیج فارس دایر است./9464/ت302/ب

ارسال نظرات