۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۵۴۲۰۳
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه:

باید مراقب جریان های افراطی که وحدت را هدف گرفته اند باشیم

خبرگزاری رسا ـ معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه بر ضرورت هوشیاری در قبال جریان های افراطی که وحدت شیعه و سنی را هدف قرار داده اند، تاکید کرد.
حجت الاسلام زماني معاون بين الملل حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی، معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه در دیدار با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی گفت: با توجه به نقش دیرینه شما در تقریب، افزون بر این‌که شما از پیشگامان تقریب و وحدت از اول انقلاب بوده‌اید، اکنون نیز می‌توانید نقش مهمی در این زمینه ایفا کنید.
 
وی بیان داشت: پیش از انقلاب شما منادی تقریب بودید، همچنین از اوایل انقلاب که مجمع التقریب آغاز به کار کرد شما در این امر دخالت داشتید، از همان ابتدا علمای اهل‌سنت نزد شما می‌آمدند و شما جمع میان دو اصل زنده کردن معارف مکتب اهل‌بیت(ع) و وحدت را انجام می‌دادید.
 
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه اظهار داشت: دوست داریم از شما استفاده بیشتری در فضای تقریب داشته باشیم، زیرا جایگاه شما در ایجاد وحدت اسلامی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.
 
حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به شکل‌گیری جریان‌های افراطی علیه وحدت، اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد شکل‌گیری جریان‌هایی از سوی آمریکا، وهابیت و جریان‌ها افراط‌گرایانه هستیم./914/پ203/ج
ارسال نظرات