۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۵۴۲۰۶

مسابقات نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقات نهج البلاغه و صحیفه سجادیه همزمان با سراسر کشور، ویژه طلاب خوزستان نیز برگزار می شود.
نهج البلاغه

حجت الاسلام مجید نجفی، مسؤول درالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مسابقه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه طلاب خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی به منابع این مسابقه اشاره کرد و افزود: سؤالات در رشته نهج البلاغه از حکمت های نهج البلاغه نوشته مرحوم دشتی و در رشته صحیفه سجادیه از کتاب آیت الله ممدوحی از دعای یکم تا بیستم طراحی خواهند شد.

مسؤول درالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان با اشاره به جوایز برگزیدگان این مسابقه تصریح کرد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس از مهم ترین جوایز این دور از مسابقات است.

حجت الاسلام نجفی با بیان این که علاقه مندان می توانند تا 11 بهمن در این مسابقه نام نویسی کنند، ابراز داشت: علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی به  وبگاه معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه به نشانی www.tahzeib-howzeh.com مراجعه کنند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه در اهواز همزمان با سراسر کشور خاطرنشان: مسابقه حکمت ‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه پنج‌شنبه، 26 بهمن‌ ماه ساعت 9صبح در دفتر قرآن و عترت مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان برگزار می‌شود.

قابل ذکر است، این مسابقات، به صورت کتبی و در یک مرحله برگزار می شود، پرسش‌ها به صورت چهار گزینه‌ای طراحی شده و در برای هر جواب اشتباه 25/. نمره منفی کسر می‌شود./9464/پ202/س

ارسال نظرات