۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۵۴۳۰۹
آیت‌‌الله علوی گرگانی:

رسانه ها باید پاسدار ارزش ها و مدافع انقلاب باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی وظیفه رسانه‌ها در ایام انتخابات را سنگین ارزیابی کرد و گفت: حفظ ارزش‌ها و اساس انقلاب اسلامی وظیفه رسانه‌ها است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، امروز در دیدار مدیر مسؤول و اعضای نشریه شما، با بیان این‌که خداوند هیچ مسأله‌ای را در ابهام قرار نداده و برای هر چیزی راه حلی قرار داده است، گفت: در عین حال خداوند تشخیص موضوعات را به خود انسان واگذار کرده است.
وی با اشاره به آیات و روایات، اساس خلقت را بر مبنای امتحان دانست و ابراز کرد: بشر از ابتدا به دو دسته گمراهان و هدایت یافتگان تقسیم شده‌اند و همه باید سعی کنیم در مسیر هدایت یافتگان گام برداریم.
این استاد برجسته درس خارج حوزه بر ضرورت پیروی از ولایت تأکید کرد و افزود: هدایت شدگان، متمسک به ولایت ائمه(ع) هستند و در زمان غیبت نیز از ولایت فقیه و مراجع تقلید تبعیت می‌کنند.
آیت‌لله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که انسان همیشه باید در مسیر ولایت قدم بردارد، اظهار داشت: اگر انسان در این مسیر، خود را حفظ کند مورد رضا و توجه امام زمان(عج) قرار خواهد گرفت.
وی وظیفه رسانه‌ها در شرایط فعلی بویژه در ایام انتخابات را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: رسانه‌ها رسالت سنگینی در حفظ ارزش‌ها و اساس انقلاب اسلامی بر عهده دارند و باید به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهند.
گفتنی است، در ابتدای این دیدار اسلامی مدیر مسؤول نشریه شما در سخنانی بهره‌گیری از رهنمودهای مراجع تقلید و علما را برای حرکت رسانه‌ها در مسیر خدمت به نظام و انقلاب لازم خواند و گفت: امروز دشمنان با توجه به نزدیکی انتخابات با جنگ نرم به دنبال فتنه انگیزی هستند و در این میان وظیفه رسانه‌ها بسیار سنگین است./927/پ202/ج
ارسال نظرات