۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۵۵۱۴۷
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

دهه فجر ایستادگی همیشگی ملت را به رخ می‌کشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دهه فجر ایستادگی همیشگی ملت را در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی به رخ جهانیان می‌کشد.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دهه فجر ایام اللهی است که یادآوری آن عزم ملت ایران اسلامی را در پاسداری، پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند.

وی دهه فجر را یک فرصت مغتنم برای ملت و انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این فرصت مغتنم برای تجدید میثاقی است که مردم با امام و رهبری انقلاب بسته‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: دهه فجر یادآور خاطرات شیرین و حماسه باشکوه و ماندنی مقاومت مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل رژیم تا خونخوار پهلوی است.

وی همچنین دهه فجر را یادآور پایمردی زنان و مردان فداکاری دانست که در راه آرمان‌های بلند خویش و در راه حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از بذل جان و مال خویش دریغ نداشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: مردان و زنان ایران اسلامی همزمان با دهه فجر با اعلام پایمردی و ایستادگی خود به همه زیاده‌خواهان عالم می‌گویند «تا جان در بدن داریم در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست».

وی خاطرنشان کرذ: در خاتمه دهه فجر مردم عزیز پرخروش‌تر از سال‌های گذشته با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن شکوه و عزت ایران اسلامی را در حمایت از انقلاب آرمانی خود به نمایش خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهند زد./997/د102/ی

ارسال نظرات