۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۵۵۲۷۶

پایگاه پایان‌نامه‌های حوزوی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی بروزرسانی شد

خبرگزاری رسا ـ کار فهرست‌نویسی و نمایه‌سازی قریب به دو هزار پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری جامعةالمصطفی‌العالمیه در مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پایان یافت.
مركز اطلاعات و مدارك اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مدیر اداره نظام‌های اطلاعاتی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی با اشاره به تفاهم صورت گرفته با معاونت آموزشی جامعةالمصطفی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته چکیده 1960 پایان‌نامه دفاع شده از سوی طلاب جامعةالمصطفی بعد از انجام مراحل و اقدامات لازم، نمایه‌سازی و فهرست‌نویسی شد و چکیده‌های آن‌ها در پایگاه پایان‌نامه‌های حوزوی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی قرار گرفت.

خاتمی، مدیر نظام‌های اطلاعاتی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی در ادامه افزود: این پایان‌نامه‌ها در موضوعات قرآن و حدیث 427 عنوان، فلسفه و کلام 536 عنوان، فقه و اصول 440 عنوان و تاریخ اسلام، اخلاق و تربیت 557 عنوان است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این پایان‌نامه‌های معاونت پژوهش حوزه علمیه قم، مدرسه عالی نواب حوزه علمیه مشهد و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بر روی پایگاه پایان‌نامه‌های حوزوی قرار گرفته بود که آمار پایان‌نامه‌های موجود در این پایگاه در حدود شش هزار مورد است.

مدیر نظام‌های اطلاعاتی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی در پایان با اعلام استقبال مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی از مراکز حوزوی جهت ارائه پایان‌نامه‌های موجود در آن مراکز در این پایگاه تصریح کرد: در تلاش هستیم پایان‌نامه‌های سایر مراکز حوزوی نیز بر روی این پایگاه قرار گیرد./997/د102/ی

ارسال نظرات