۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۵۵۳۶۰
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی:

مردم تا زمانی همراه مسؤولان هستند که فرامین رهبری را اجرایی کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران، با تلخ و ناگوار توصیف کردن اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار، مسؤولان را به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و گفت: اگر افرادی فکر می کنند می توانند بر خلاف مسیر ترسیم شده توسط رهبری به کار خود ادامه دهند در اشتباه هستند.
حجت الاسلام محمود رضا جمشيدي، مدير حوزه هاي علميه خواهران حجت‌الاسلام و المسلمين محمودرضا جمشيدي
حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار گفت: این مساله موضوعی تلخ و ناگوار است که نباید برای باز کردن آن تلاش کرد. 
وی با بیان این که فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که «کشاندن اختلافات از سوی مسؤولان به سطح جامعه و بین مردم خیانت به کشور است» باید سرلوحه و سرمشق همگان به ویژه مسؤولان نظام باشد، گفت: این جمله صریح و روشن وظیفه همه را مشخص کرده است، چه افرادی که مقدمات یک جریانی را فراهم می کنند و چه کسانی که پاسخ می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با تاکید بر این که مسؤولان باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند، تصریح کرد: اگر مسؤولان بر مبنای تکلیف و خدمت گذاری انجام وظیفه می کنند باید بدانند که رهبر معظم انقلاب مرجع تعیین تکلیف برای امت و مسؤولان است.
مدیر حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: ایشان راه را مشخص و خطاب به مسؤولان تاکید کردند اختلافات را بین خودتان حل کنید، متاسفانه ما در دهه فجر که دهه شادی انقلاب و مردم است این مسائل را مشاهده و با اقدامات و رفتار خود کام مردم را تلخ می کنیم. 
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در ادامه اظهار داشت: رسانه های بیگانه و دشمنان ما مترصد فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش ها هستند و با این اقدام تنها ما آنها را شاد کردیم.
مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مسؤولان اگر می خواهند رفتار خود را تدارک کنند باید فرمایش رهبری را نصب العین خود قرار دهند، مردم مسیرشان را انتخاب کرده اند و هر کجا مشاهده کنند مسؤولی خلاف مسیر ولایت و رهبری را طی می کند راه خود را از آنها جدا خواهند کنند.
وی ابراز کرد: اگر مسؤولانی فکر کنند می توانند در کانون قدرت به مسیر خود بر خلاف مسیری که رهبری تعیین کرده اند ادامه دهند اشتباه می کنند،‌ مردم تا موقعی با آنها هستند که فرامین رهبری را اجرایی کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات