۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۵۵۴۱۹
امام جمعه نور:

جریان انحرافی و فتنه درصدد روشن کردن آتش اختلاف هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که آحاد مردم با وجود سختی ها بر حفظ وحدت و انسجام تأکید می ورزند، گفت: جریان انحرافی و فتنه درصدد روشن کردن آتش اختلاف و تفرقه در جامعه هستند.
امام جمعه رامسر

حجت الاسلام عبدالرحمن باقر زاده، امام جمعه نور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که وحدت جایگاه مهمی دارد که باید به آن توجه شود، گفت: وحدت بین آحاد جامعه در طول نهضت امام راحل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم در به ثمر نشستن اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به این که وحدت بین آحاد مردم، وحدت در آرمان ها بین رهبری و ملت و وحدت بین مسؤولان یکی از کلیدهای اساسی رشد و تعالی در اهداف به حساب می آید، بیان داشت: از بین رفتن وحدت یکی از عناصر خطرناک به حساب می آید که همیشه مورد تأکید امام راحل و رهبر انقلاب بوده است.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که اختلاف و تفرقه یکی از راهبردهای دشمن برای رسیدن به اهداف آنان به حساب می آید، خاطرنشان کرد: اختلاف به عنوان عنصری کاملاً آسیب رسان در راستای تضعیف پایه های انقلاب است.

 

امام جمعه نور با اشاره به این که جامعه اسلامی در یکی از سخت ترین شرایط قرار دارد و از هر سو فشارهای گسترده ای وارد می شود، گفت: تحمل و بردباری مردم و حفظ وحدت و انسجام در ناکامی دشمنان اثرگذار است.

 

وی با تأکید بر این که متأسفانه به خاطر بعضی از غفلت ها شاهد مسائلی هستیم که چندان برای مردم خوشایند نیست، بیان داشت: آحاد مردم با وجود سختی ها بر حفظ وحدت و انسجام تأکید می ورزند.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که برخی از مسؤولان نظام کاملاً در غفلت فرورفته و با طرح موضوعاتی در جامعه به وحدت آسیب می زنند، بیان داشت: متأسفانه مسائلی که اخیرا در کشور مشاهده می شود حاکی از کج سلیقگی‌ها و بی دقتی‌ها به راهبردهای نظام است که از سوی رهبری تأکید می شود.

 

امام نور با اشاره به این که آخرین مورد اتفاق روز گذشته در مجلس بود که در آن طرح موضوعاتی بی ربط به موضوع جلسه و واکنش های تند سران دو قوه نسبت به همدیگر رخ داد، خاطرنشان کرد: چنین اموری مردم را نگران و موجب دل سردی آحاد جامعه می شود و دشمنان را در شور و شعف قرار می دهد.

 

وی با تاکید بر این که وقتی مسؤولان عالی رتبه نسبت به اصل ضرورت وحدت این گونه بی توجه باشند نسبت به مردم چه انتظاری می توان داشت، گفت: در سایه غفلت برخی از مسؤولان و تحریک برخی اطرافیان هوس باز و فتنه گر به ویژه جریان فاسد انحرافی و اصحاب فتنه در تلاش هستند تا آتش اختلاف را شعله ور کنند و دشمنان را شاد کنند./950/ت302/س

ارسال نظرات