۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۴۶۹

روحانیان مستقر استان اردبیل با سیره نبوی آشنا می شوند

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی و تخصصی سیره‌شناسی پیامبر اسلام(ص) ویژه روحانیان مستقر استان اردبیل برگزار شد.
 سيره نبوي

به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، علی دژبانی، کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری دوره آموزشی تخصصی سیره شناسی پیامبر اعظم‌(ص) ویژه روحانیان مستقر اردبیل خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به‌صورت غیر‌حضوری بوده و منبع آن از کتاب «سیره پیامبر اکرم(ص) با نگاهی به قرآن»، اثر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری 12 بهمن‌ماه سال ‌جاری به نام «انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و استقرار حکومت الهی» در راستای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری دومین دوره آموزش تخصصی غیر‌حضوری با عنوان «سیره شناسی پیامبر اعظم(ص)» ویژه روحانیان مستقر استان در سال 91 کرده است.

 

دژبانی افزود: دوره آموزشی و غیر‌حضوری سیره‌شناسی پیامبر اعظم‌(ص) با هدف ارتقای سطح دانش تبلیغی، دینی و مهارتی مخاطبان و آشنایی با سیره و روش‌های تبلیغی پیامبر اکرم‌(ص) در ابعاد مختلف به‌عنوان الگوی کامل و جامع حسنه برای تمام بشریت طراحی و اجرا می‌شود.

 

کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در پایان این دوره آموزشی، پس از برگزاری آزمون به مخاطبانی که حد نصاب نمره را اخذ کرده باشند، گواهینامه پایان دوره آموزشی صادر می‌شود.

 

گفتنی است، این دوره دومین دوره آموزش تخصصی غیر‌حضوری برای روحانیان مستقر استان است که در طول سال 91 برگزار می‌شود./935/د102/ب

ارسال نظرات